Vraag

Ik wil een strakke buik

  • 18 October 2019
  • 9 reacties
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi lieve mensen,Ik vind dat ik een te dikke buik heb ik wil buik oefeningen doen wat ik wil ook van mijn vet borsten af kunnen jullie goeie oefeningen laten weten in de reacties en misschien een manier verzinnen hoe ik minders snel chips pak maar een stuk fruit. ~Koen


9 reacties

Je kan veel oefeningen opzoeken, er zijn ook apps voor (deze apps zijn vooral voor dames omdat die zichzelf vaak te dik vinden) maar daar staan ook altijd wel oefeningen in. En sneller een stuk fruit pakken dan een bakje chips moet je voor jezelf doen, ik zou vooral veel water drinken inplaats van ander drinken. Succes!

@eef2020 heel erg bedankt ik ga het proberen

hoi Koen

Het is verleidelijk om een bakie chips te pakken, dan bijvoorbeeld een appel. Mijn tip daarvoor is om de chips diep in een la te stoppen, dat je er echt moeilijk bij kan en een fruitsoort dat je lekker vind, in mijn geval druiven en dan dat fruit op een plek leggen waar het opvalt, want mensen zijn eerder geneigd iets te pakken waar ze minder moeite voor moeten doen, bijvoorbeeld bij een rek met verschillende dranken, staan de zoete vooraan en de dranken met minder suiker staan achteraan, dus mensen hebben geen zin om meer moeite te doen om die minder zoete drankje te pakken, dus pakken ze die zoete.

en voor die trainingen, die buikspieroefeningen, die zorgen dat je buikspieren sterker worden, maar het vet erboven blijft er nog, dus je heb oefeningen nodig die er voor zorgen dat je veel vet verbrand en dan raad ik je aan om cardio oefeningen te doen, dus hardlopen, fietsen eigenlijk sporten waar je je uithoudingsvermogen mee traint, want daarvoor heeft je lichaam veel energie nodig en vet is een energie en je kan daarnaast ook nog buikspieroefeningen doen en dan raad ik opdrukken en planken aan, want daar gebruik je heel je lichaam, vooral het planken.

groet T

 

 

Hoi lieve mensen,Ik vind dat ik een te dikke buik heb ik wil buik oefeningen doen wat ik wil ook van mijn vet borsten af kunnen jullie goeie oefeningen laten weten in de reacties en misschien een manier verzinnen hoe ik minders snel chips pak maar een stuk fruit. ~Koen

Hee Koen. 

 

Het is goed dat je wat meer aan je gezondheid wilt doen.

Het belangrijkste is, als je altijd al een bakje chips pakte ipv fruit. Ga dan niet nu ineens alleen maar fruit nemen. Of ga niet alleen maar water drinken. Dit kan ook slecht voor je lichaam zijn als je ineens een grote verandering doet. 

Als je zorgt dat je gezond eet en af en toe wat lekkers voor jezelf neemt. Je hoeft niet te stoppen met een lekker glas cola ofzo. Zorg wel dat je niet elke dag alleen maar zoiets drinkt. 

Je kunt je ouders vragen of ze wat gezonder eten willen maken voor in de avond. Dit kan ook veel schelen.

Wees ook veel in beweging

 

--

Lars

 

Hardlopen helpt heel erg👍🏻

  1. Haal alle zakken chips uit je huis, dan kan je er ook niet bij.
  2. doe een sport. dat is leuk en je wordt fit.

Hoi

Ik weet dat het moeilijk is om van een dikke beuk af te komen, maar mijn eerste vraag is toch of je wel echt ene dikke beuk hebt. Het kan namelijk zo zijn dat je alleen maar denkt dat je een dikke beuk hebt, terwijl dat helemaal niet zo is! 

 

Vet borsten zijn trouwens normaal bij mannen, ik heb het zelf niet, maar ik begrijp dat het redelijk rot kan zijn als je het zelf wel hebt. Ik kan hieronder tips geven over beide onderwerpen.

 

Als eerste wil ik beginnen met de dikke beuk, ik hoop dat je de tips alleen gebruikt wanneer het echt nodig is, de meeste tips zul je misschien al doen, omdat ze normaal zijn in het dagelijkse leven.

 

Als eerste is het belangrijk om gewoon te ontbijten als je opstaat, dit heb ik zelf ook op school geleerd. Wanneer je in een periode opeens niets eet kan het zijn dat je later kans kan krijgen op vreetbuien, waardoor er kans is dat je nog dikker wordt. Dat is niet fijn. Bij het eten van een ontbijt moet je denken aan vers fruit, bruin brood inplaats van wit brood en veel water.

 

Maar hoe doe je dat nou? Het is inderdaad erg verleidelijk om gewoon even chips uit de kast te pakken en dat gewoon te eten. Chips is lekker en daar ben ik het mee eens. Als je gewoon niet te veel chips eet zou het gewoon moeten kunnen. Maar dat gaat natuurlijk niet altijd even goed. Daarom is het soms verstandig om chips even weg te leggen.

Ik raad je aan om fruit te kopen dat meteen te eten is, zodat je niet veel moeite hoeft te doen om fruit te pakken. Ik neem bijvoorbeeld niet snel een sinaasappel, maar wel snel een aarbei wanneer ik voor fruit kies. 

 

Genoeg slaap is ook belangrijk. De meesten van ons krijgen nu nog niet genoeg rust, dat zorgt weer voor meer buikver.

 

Vanwege tijdgebrek rond ik hier mijn bericht af, voor de mannenborsten zou ik nog langs de huisarts gaan. Die kan dan tips geven om het te verminderen. :grinning:

 

 

@N_V heel erg bedankt maar kan ik die borsten er niet afsporten wat ik zou me schamen bij de huisarts

Waarom denk je dat je te dik bent?

is het omdat het tegen je gezegd werd, of je het zelf wilde?

Afvallen kan geen kwaad, maar let wel op aan hoe je het doet.

Ik heb apps gezien wat je op je telefoon kunt downloaden, maarzelf nog niet gebruikt.Het is simpel toch? Probeer uit!(;

Reageer