Vraag

Ik wil een meisje zijn

  • 26 February 2024
  • 7 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi! Ik moet even iets kwijt. Ik ben een jongen van 14 jaar maar ik heb een klein probleempje. Ik voel me dus een jongen maar wil heel graag een meisje zijn. Ik weet het het is heel erg fout en het kan echt niet maar toch is het zo. Ik wil gewoon heel graag weten hoe het is om borsten te krijgen, hoe het is om te vingeren etc. Maar het is echt heel erg fout ik weet het, daardoor weet ik niet zo goed wat te doen.


7 reacties

Hoiii. Dat lijkt me een lastig gevoel en ik snap het ook wel een beetje ik ben ook een jongen maar voel me ook best wel meisjesachtig. Dat is helemaal niet fout hoor je hoeft je er echt niet voor te schamen want het komt vaker voor en dit mag gewoon en het is helemaal niet raar! Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat je moet doen maar misschien kan je een keer met iemand van de kindertelefoon praten daar kunnen ze je denk ik wel verder helpen. Liefs van mij🤗

Reputatie 7
Badge +2

Hoi, het is niet fout en het kan wel  hoor :)  begin maar eens met dat tegen je zelf te zeggen. Er zijn zeker meer jongens met die kant in hun "zijn", of jongens zoals @Tover01  en @Tartan14   die zich kleden zoals ze zelf willen en wat dan traditioneel als  "meisjes- of jongens" uitingen wordt beschouwd. Tartan heeft daar mooie topics en reacties over geschreven op dit forum.  En kijk bijvoorbeeld ook hier:

 Dus in ieder geval je hoeft er echt niet zo negatief naar te kijken bij jezelf en je bent absoluut niet de enige! Live your dream!  <3

Groetjes, Sjardy XoX

Reputatie 1
Badge

Ik bedoel niet dat ik me zo voel, ik wil het gewoon zijn, daarom voelt het zo fout, omdat het 1 of ander pedoview gevoel geeft maar zo bedoel ik het niet...

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Ezelkop 

Ik snap dat je het wil zijn.

Dan ben jij waarschijnlijk een transgender.

Draag je ook vrouwenkleren??

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 5
Badge

Hoii, Het is niet fout dat je je zo voelt iedereen voelt zich zichzelf en dat mag ook dus blijf gewoon lekker jezelf.

Reputatie 2
Badge

Heyy

Je zegt dat het heel erg fout is maar dat is het zeker niet, dus als je een meisje wil zijn mag je je gewoon zo voelen. 

Groetjes

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

Reputatie 2
Badge

@Ezelkop het is niet fout iedereen is zoals ie is of voelt zoals diegene zich voelt. Praat erover met je ouders, mentor of vertrouwenspersoon op school over. Misschien is het een fase die na verloop van tijd verdwijnt of is het iets blijvends. Maar schaam je er niet voor en beschouw het zeler niet als iets slechts😘😘

Reageer