Hoi lieve forummers. Ik wil iets vragen, je ziet het al aan de titel. Vandaag fietste ik met 3 vriendinnen door een park en daar waren een paar jongens aan het voetballen. Waarvan 2 denk ik net zo oud als ik. Ze hadden sportkleren aan en ik zei tegen mijn vriendinnen mmm sexy! En ze vonden dat ook. Maar ik zei zo dat ik die benen met kniekousen of sport kniesokken ( hoe noem je ze) altijd zo sexy vind en dat ik wel kijk naar benen van jongens. Liefst met sokken of kniesokken met een randje. En dat ik vaak jongens met rokje of kort broekje en zulke sokken heel hot vind. 1 was het met me eens, de andere 2 vonden lichamelijk de buik vooral mooi. En omdat ik op school ook merk dat ik jongens hot vind in korte broek, liefst niet zo van die haren maar mooie huid, denk ik wel eens: heb ik nou een rare voorkeur of is dit niet vreemd. Ook als bijvoorbeeld jongens op het forum vertellen dat ze rokjes dragen of een schotse rok met sokken tot de knieën zoals Tartan13 stel ik me dat voor en doet iets met me. En ik denk dat het leuk en mooi is. Want ik weet dat jongens ook naar benen kijken. En niet dat dat het enige is waar ik naar kijk hoor! Andere dingen zijn belangrijker maar k vind het gewoon hot! Nouja het is niets ergs maar ik ben benieuwd naar jullie mening en of ik niet heel apart denk.
Maiskolfje X
Ps uiteraard vind ik niet zomaar alle benen mooi hoor ;)moet wel slank maar sterk zijn zeg maar. Vind ik dan.