Vraag

Ik vind jongens in sportkleding mooi. Heb ik een rare smaak?

  • 19 July 2023
  • 10 reacties
  • 307 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi lieve forummers.  Ik wil iets vragen, je ziet het al aan de titel. Vandaag fietste ik met 3 vriendinnen door een park en daar waren een paar jongens aan het voetballen. Waarvan 2 denk ik net zo oud als ik. Ze hadden sportkleren aan en ik  zei tegen mijn vriendinnen mmm sexy! En ze vonden dat ook. Maar ik zei zo dat ik die benen met kniekousen of sport kniesokken ( hoe noem je ze) altijd zo sexy vind en dat ik wel kijk naar benen van jongens. Liefst met sokken of kniesokken met een randje. En dat ik vaak jongens met rokje of kort broekje en zulke sokken heel hot vind. 1 was het met me eens, de andere 2 vonden lichamelijk de buik vooral mooi. En omdat ik op school ook merk dat ik jongens hot vind in korte broek, liefst niet zo van die haren maar mooie huid, denk ik wel eens: heb ik nou een rare voorkeur of is dit niet vreemd. Ook als bijvoorbeeld jongens op het forum vertellen dat ze rokjes dragen of een schotse rok met sokken tot de knieën  zoals Tartan13 stel ik me dat voor en doet iets met me. En ik denk dat het leuk en mooi is. Want ik weet dat jongens ook naar benen kijken. En niet dat dat het enige is waar ik naar kijk hoor! Andere dingen zijn belangrijker maar k vind het gewoon hot!  Nouja het is niets ergs maar ik ben benieuwd naar jullie mening en of ik niet heel apart denk. 

Maiskolfje X

Ps uiteraard vind ik niet zomaar alle benen mooi hoor ;)moet wel slank maar sterk zijn zeg maar. Vind ik dan.


10 reacties

Ik hou wel vaag die brede bovenbenen van voetballers. Verder vind ik jongens in sportkleding ik wel leuk maar dat komt ook omdat ik het gewoon heel leuk vind als een jongen sportief is.  Voor mij is een grijze joggingsbroek toch wel het meest sexy

Hi. Niks geks aan hoor! Ik vind dat ook wel leuk en lekker om te zien om eerlijk te zijn. Mijn vriendje draagt in z'n vrije tijd wel  vaak een sportbroekje en met sportieve sokken en schoenen is dat echt hot. En  benen vind ik ook stoer hoor. Kniekousen voor jongens: tuurlijk! Love it!  Jongens in rokje of kilt vind ik ook helemaal heaven 🥰 dus nee je hebt wmb geen rare smaak! Het is nu juist genieten buiten hihi ;)

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi . Volgens mij is dat helemaal niet raar. Mijn vriendin vind dat bij mij ook leuk en mooi als ik dat draag😚! En, ik vind dit bij meisjes ook mooi! En bij (sommige) jongens ook btw. Trouwens niks is gek toch? Als jij dat mooi vind om te zien is dat helemaal fijn en leuk en lief! Zoals Sjammetje zegt geniet ervan! Doe ik ook 😉

Groetjes liefs Tartan X

Ps dankje voor je lieve woorden over mij😘

Reputatie 7
Badge +4

Dank jullie wel! Gelukkig maar :) en ik las ook al ergens dat @Banaantjeeee  ook  kniekousen mooi vind ;)  en rokjes bij jongens vinden meer meiden super <3 . Ik geniet zeker hoor! Haha lief zijn jullie! 

Maiskolfje X 

Reputatie 7
Badge +7

Jaaa @Maiskolfje! Ik vind kniekousen super cute en leuk staan bij de boys! <3 xD

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 3
Badge +3

Nee is niet een rare smaak, ben zelf bi jongen en vind dat ook wel seggsy bij de boyz, ook bij girls trouwens

Hey,

Ik vind kniekousen ook wel mooi bij jongens, alleen ik let (nog) niet op jongens, Heb i.i.g nog nooit gehad dat ik een jongen sexy vindt. 

Maar vind het wel mooi!

Adios!

Ik vind dat zeker ook mooi ! Love it ! 😍 gespierde bovenbenen en mooie kuiten i like !  Ja en dus daarom graag korte broekjes, en kniekousen bij jongens is very hot ja.  Niet te behaard ook , mee eens. Gladde beentjes zijn mooi !

Reputatie 7
Badge +2

Haiii, ik vind dit dus ook zwaar sexy en stoer. Sportkleding is hot. En mooi om te zien. Kniekousen zijn ook hot bij jongens vind ik. Zoals @Tartan14  bij zijn Schotse rok of @Tover01  ze bij een kort broekje draagt dat lijkt me echt leuk. Op mijn school (buitenland) dragen de jongens ze allemaal (vaak afgezakt haha) i.c.m. korte broek en mijn vriendje dus ook vanwege het uniform en ik vind dat leuk staan. 

XoXoX Sjardy

Reputatie 7
Badge +12

Hey lieve @Maiskolfje !  Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je dit leest 😊 on Topic, ik vind sportkleding ook sexy, bij meisjes en ook jongens wel. Zelf houd ik ook van sport shorts en kniekousen. Liefst met een beetje stoere gymschoenen.  Maar ook gewoon als setje vind ik korte broek met kniekousen of gewoon sokjes (met bv country hike shoes) ook leuk om te zien en fijn zitten. Dus je hebt wmb geen rare smaak hoor 😉

Liefs, Tover xxx

Reageer