Skip to main content
Vraag

Ik verlies plas elke keer

• December 27, 2025
  • 26 reacties
  • 736 Bekeken

Toon eerste bericht

26 reacties

Klaas2
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 24, 2026

@Meisje2013 Jammer dat de medicijnen niet geholpen hebben. Het is allemaal best moeilijk, mijzelf hebben ze nooit medicijnen voorgeschreven maar daar kunnen ook bijwerkingen aanzitten. Dat in een diep dal zitten erover begrijp ik ook. Ik kon in de basisschool helemaal geen vrienden krijgen omdat ik naar plas stonk vaak. Mijn moeder dacht: als ik in mijn broek plas: dat is koud en nat: dan leert hij het wel af dacht ze. Terwijl ik dat niet expres deed. Ik zat al in een diep dal omdat ik overal in mijn broek plaste waar ik kwam buiten huis.

Beggin middelbare school moest ik ervoor naar de huisarts en toen was het in 1 keer een serieuze handicap en toen was het sorry van mijn moeder. Toen kwamen er bij de huisarts voor het eerst met incontinentie materiaal.

Probeer wel te denken van wat heb ik aan mijn luiers ? Ik denk dat ik op mijn 7e al zelf voelde dat ik vieze natte onderbroeken droeg vanonder. Op mijn 12e kreeg ik voor de aller eerste keer een luier om waar ik sinds mijn 3e jaar uit ben geweest maar niks meer van wist. Omdat ik tussen 3 en 12 jaar oud in m'n broek plaste wist ik dat de luier op mijn 12e nu ook voor altijd is. Wat ik eraan waardeer is dat jezelf maar 10 seconden nat voelt in een luier voordat alles weg is bij je huid. En het blokkeert stinken.