Skip to main content
Vraag

Ik moet naar de tandarts, help!

• March 9, 2026
  • 12 reacties
  • 163 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ik moet morgen naar de tandarts, vanwege ontstoken tandvlees ofz, maar ik vind dat echt kapot eng. Wie heeft er tips om het minder erg te vinden. Het liefsste zou ik gewoon helemaal niet gaan, maar ja ik moet wel van m’n ouders en ze zeggen dat als ik niet ga dat ze dan een tand moeten trekken. Nou dat wil ik al helemaal niet. Dus tips please! 

xx liefs Wolf 🐺

12 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 9, 2026

Hi ​@Wolf ,

Snap dat dat spannend is🤍 heb zelf wel vaker ontstoken tandvlees gehad.. meestal gaat dat vanzelf over, kan zijn dat je bijv. andere tandpasta moet gebruiken of mondspoeling/ poetsinstructies krijgt..🙃

Liefs, hoop dat dit iets geruststelt. Geef ook vooral aan dat je het spannend vind❤ Veel succes 😘

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 10, 2026

Hi ​@Wolf wat leuk dat je weer terug bent... 🙂

Kun je mss ook iemand meenemen zoals je ouder(s) zodat je iemand bij je hebt die je kan geruststellen? 

Ik sluit me verder aan bij ​@Cantaloupe ♥︎ Weet zeker dat het wel goed komt hoor🙃 

Liefs♥︎

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ​@Wolf ,

Ik sluit me aan bij wat  ​@Cantaloupe zegt! Ik kan me voorstellen dat je liever niet gaat, maar onthoud alsjeblieft  dat een tandarts niet zomaar tanden trekt, ook niet bij ontstoken tandvlees. Ik hoop dat dit iets helpt en veel succes alvast! ♥️

Liefs 🤗

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

@Wolf hoi!
zelf vind ik de tandarts ook niet bepaald het leukste wat er is maar misschien kan je zeggen dat je het eng vind waarschijnlijk vind de tandarts dat niet heel erg 

sorry, verder heb ik geen tips maar ik hoop dat je hier wat aan hebt en succes bij de tandarts!!

groetjes

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • March 10, 2026

Hey ​@Wolf sorry heb verder geen grote tips voor je probeer te relaxen en doe anders iets comfortabels aan. En voor je het weet is het weer klaar en vooral succes bij de tandarts en hopelijk valt het mee

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Wolf ,

Hoe ging het bij de tandarts? ♥️

Liefs 🙂

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 11, 2026

hi ​@Wolf  ik sluit me aan bij wat er al is gezegd hopelijk is het goed gegaan 💗

liefs vie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • March 11, 2026

Hi ​@Wolf wat leuk dat je weer terug bent... 🙂

Hi thanks, ik heb het een beetje te druk met real life dingen gehad de laatste tijd.

xx liefs Wolf 🐺

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • March 11, 2026

Lief dat je het vraagt, het ging verrassend goed. De tandarts was een aardige man die het rustig uitlegte toen in zei dat ik het wel spannend vond. Hij heeft me een bepaalde soort tandpasta aangeraden. En geen gaatjes dus dat is positief.

xx liefs Wolf 🐺

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi lieve ​@Wolf ,

Wat fijn dat het goed ging en dat hij aardig was! 😊

Liefs♥️

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 12, 2026

Hey ​@Wolf,

Wat fijn om te lezen🙃

Liefs♥︎

broodje met kaas en ham
Forum|alt.badge.img

Lief dat je het vraagt, het ging verrassend goed. De tandarts was een aardige man die het rustig uitlegte toen in zei dat ik het wel spannend vond. Hij heeft me een bepaalde soort tandpasta aangeraden. En geen gaatjes dus dat is positief.

xx liefs Wolf 🐺

wat goed!