Skip to main content

ik krijg een tatoeage

• November 11, 2025
  • 8 reacties
  • 287 Bekeken

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3

ik krijg een tatoeage als ik mijn examen haal met goed schrijvers  ik denk dat wel gaat lukken ik staa er goed voor. 

Ik wil graag een tatoeage tussen mijn borsten in dat vint mooi staan  of zou ik wat Anders doen 

8 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 11, 2025

Hey ​@Merelgeil , ben je er oud genoeg voor? Tip: krijg niks wat je niet meer zou willen op je 30e als je op een basisschool werkt. (Niet dat je op een basisschool gaat werken, maar zou je het als juf nog willen?)

Succes!

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 11, 2025

Heel eerlijk, ik zou wachten tot je 18 bent. Of anders eerst iets kleins nemen op je bovenarm of zo.

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 11, 2025

Ik zou er ZELF een op mijn schouder doen, want tussen je borsten ziet (bijna) niemand het! Je moet je ook bedenken dat je je daar laat tatoeren en die artiest dus.. de heletijd moet staren. Wel leuk dat je een tato krijgt! Ik ga er zeker weten eentje nemen als ik oud genoeg ben!

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 12, 2025

Hey  ik ben 16 ik heb toestemming van mijn ouders we gaan een zaterdag kijken 

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 27, 2025

Hey  ik ben 16 ik heb toestemming van mijn ouders we gaan een zaterdag kijken 

En? Heb je de tattoo?

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • November 29, 2025

--onnodige quotes verwijderd--

@Glory Hey 

Ja ik ben er geweest en hij is gezet hij is super mooi geworden ik dacht dat ik mijn bikini aan mocht houden maar dat kon niet  

Big S
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 20, 2025

Bog S hier,

Ik heb zelf een tatoeage op mijn arm. (ik ben 17)  Maar als ik jou was zou ik een veilige plek kiezen, borstkast is ook best gevoelig om mee te beginnen, en onthoud dat het er voor altijd staat, dus dat je geen spijt gaat krijgen!

Groeten S

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 22, 2025

Bog S hier,

Ik heb zelf een tatoeage op mijn arm. (ik ben 17)  Maar als ik jou was zou ik een veilige plek kiezen, borstkast is ook best gevoelig om mee te beginnen, en onthoud dat het er voor altijd staat, dus dat je geen spijt gaat krijgen!

Groeten S

Dat krijg ik niet hij super mooi geworden