ik heb een metalen staafje in mijn plasgaatje gedaan en nu kan ik niet meer plassen.
het doet ik erg veel pijn, het is alsof het helemaal verstopt zit en mijn blaas gaat exploderen, heeft iemand hier een oplossing voor???
ik heb een metalen staafje in mijn plasgaatje gedaan en nu kan ik niet meer plassen.
het doet ik erg veel pijn, het is alsof het helemaal verstopt zit en mijn blaas gaat exploderen, heeft iemand hier een oplossing voor???
dat is jammer
jammer dat je zo reageerd hoor
Hoi
Het lijkt me van belang om contact op te nemen met een arts. Je urine te lang ophouden kan namelijk negatieve gevolgen hebben voor je gezondheid. Het verstandigste lijkt me om de huisarts of spoedafdeling te contacteren, met de vraag wat je het beste doet. Ook als dit je een ongemakkelijk gesprek lijkt, lijkt hulp inschakelen me de beste optie. Daarbij zal het vast niet de eerste keer zijn dat een arts een soortgelijk verhaal hoort.
Groetjes
Kenshin
maas kaas, niet echt een reactie om te plaatsen onder een serieus probleem. Je bedoeld het misschien grappig maar het is helemaal niet grappig voor hem.
-Dr8gon99
OPGELOST
reageer niet meer onder deze post, het is al opgelost.
Wat hebben ze dan gedaan? Sorry dat ik toch reageer
wat bedoel je precies
wat bedoel je precies
Hoe hebben ze dat staafje eruit gekregen?
Jaap06, eruit trekken denk ik bij hem gewoon.
-Dr8gon99
Jaap06, eruit trekken denk ik bij hem gewoon.
-Dr8gon99
Dan kan hij toch zn plasgaatje beschadigen?
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.