Ik kan mijn vel niet over mijn stijve penis trekken, is dit normaal?

  • 21 October 2012
  • 19 reacties
  • 17567 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik kan mijn vel niet over mijn stijve penis trekken, is dit normaal?
ik ben 13 btw

19 reacties

Reputatie 2
Badge +17
Dat verschilt bij iedere jongen, wat mij betreft. Misschien een beetje vaag gezegd. Maar vorig jaar kon ik dat ook nog niet doen, ik ging dus mijn vel over mijn slappe penis doen, en toen werd die stijf. Dit deed even pijn maar nu kan ik dit gewoon zonder enige moeite doen. Al moet ik wel zeggen dat er bij mij een ader in de weg zit waardor die alleen over de eikel kan en niet verder.
Yeah! Man je wilt niet weten hoe blij ik ben dat ik niet de enige ben!

Ik heb ook dat mijn voorhuid niet over mijn eikel wilt, er zit nog een soort draadje vast aan de bovenkant van mijn eikel...

Ik vroeg me af, gaat dit weg, of word dit later langer? Anders is het voor mij echt onmogelijk om over de eikel te gaan!

Doei, wess

P.S. Als hij nat is gaat het wel makkelijker!
Als je onder de douche staat ofzo gewoon VOORZICHTIG doen op een duur lukt het dan (bij mij athans)
en de eikel wassen ZONDER zeep gewoon met water dan komt het als het goed is allemaL goed!
En dat 'vel' heet de voorhuid
hayy.. Ik herken het:) (ja, ben meisje, maar weet hoe het zit) 

Er zijn wel meerdere mensen die de voorhuid niet over hun eikel krijgen. Dat maakt echt niet uit. Als die slap is kan je hem er weer overheen trekken.
Hi Maik,

Dat is normaal, als je hem los wil hebben. Heb ik ff voor je opgezoekt 😉. Moet je wat vaker ermee spelen 😳.
Dan lukt het. Ook altijd goed schoonmaken. Zo verkom je andere probleempjes.

Succces,
Yeah! Man je wilt niet weten hoe blij ik ben dat ik niet de enige ben! Ik heb ook dat mijn voorhuid niet over mijn eikel wilt, er zit nog een soort draadje vast aan de bovenkant van mijn eikel... Ik vroeg me af, gaat dit weg, of word dit later langer? Anders is het voor mij echt onmogelijk om over de eikel te gaan! Doei, wess P.S. Als hij nat is gaat het wel makkelijker!
  Dat heb ik precies het zelfde bij mij is dat draadje bij jou al weg ?
wel raar...
ik heb het half;P
wel dat draadje maar het voorhuidje gaat wle over de eikel.
komt wel goed;P

aron
Komt allemaal nog goed
hoi mensen ik heb wel redelijk vaak pijn als ik met mijn vingers even mijn eikel aanraak omdat ik dat vroeger ook had probeer ik of het weg gaat maar dat gaat het niet. en er zit een adertje waardoor ik niet mijn hele voorhuidje naar achter kan trekken
zo iets noem je een versmalt velletje.... het  word operatief vergroot en je zal er voor de rest van je leven geen last meer van hebben
dat probleem heb ik ook
ik heb echt zo hetzelfde maar bij mij gaat de huid (voorhuid) niet over me eikel maar soms dan lukt het me wel maar dan zit ie achter me eikel vast heeft iemand dat ook
dat 'draadje hoor daar zodat het voorhuid niet over de hele penis word gerold:P dat draadje word door training langer en idd meer mee spelen haha. komt allemaal goed 🙂
dat draadje waar jij het over hebt heet je toompje, het komt best vaak voor dat ie te kort is maar de dokter kan het makkelijk langer maken
we zijn gewoon te braaf dus
komt goed naarmate je ouder word
Reputatie 2
Badge +17
Precies, geen zorgen over maken! Komt allemaal wel goed joh
Badge

Gewoon elke dag als je op de wc zit voordat je gaat plassen je pik stijf maken en je voorhuid een beetje naar beneden trekken. Als je dit 1 maand volhoud ga ik er van uit dat het je lukt

Reageer