Ik heb hoofdpijn

  • 8 February 2019
  • 40 reacties
  • 318 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb al 7 weken hoofdpijn heeft iemand tips want ik ben echt wanhopig

40 reacties

Lezen is inderdaad een goede activiteit om de tijd te verdrijven. Het beste is lezen in een boek, aangezien een scherm hoofdpijn kan verergeren.

Je zou kunnen proberen om het punt tussen je wenkbrauwen en de punten in het midden van je wenkbrauwen te masseren. Dat kan helpen bij spanningshoofdpijn.

Ik hoop dat ze je bij de kinderarts zullen kunnen helpen. Tot dan, zou je een warm bad kunnen nemen. Een goede nachtrust, als dat lukt, is ook altijd mooi meegenomen.

Groetjes
Kenshin
Ga ook naar fysiotherapeut en die doet ook op alle drukpunten drukken ook daar op dat drukpunt maar ik zei al eerder dat ik bij psycholoog ook al een keer ben geweest en die had vastgesteld dat ik geen spanningshoofdpijn heb maar bedankt voor het meedenken en een goede nachtrust is lastig want door de hoofdpijn kan ik amper in slaap vallen heb ook al tips geprobeerd om beter in slaap te kunnen vallen vandaag die ik dat ook een koud washandje op mijn voorhoofd leggen zou ook helpen hoop dat ook een warm bad heb ik nog niet geprobeerd kan ik wel eens proberen of dat helpt
Ga nu maar kinderarts hoop op goed nieuws en ik laat weten hoe het is gegaan
Hoi

Hoe was het bezoek?
Wat hebben ze over de hoofdpijn vertelt?

Groetjes
Bella
Ze weten het ook niet dus heb nog geen hulp gekregen jammer genoeg want nu heb ik dus nog steeds hoofdpijn
O ja nog vergeten te zeggen het is gelukkig niks ernstigs dat weten ze gelukkig wel
Er zijn aandoeningen uitgesloten, maar je weet nog niet wat je precies hebt. Aan de ene kant fijn dat je niets ernstigs blijkt te hebben, aan de andere kant jammer dat je geen diagnose hebt gekregen.

Komen er verdere onderzoeken?

Gr. Kenshin
Nee geloof ik niet maar kan ik ook fout hebben moet wel naar een psychotherapeut weet niet precies wat dat is maar dat vertel ik wel als ik er ben geweest maar het is inderdaad wel fijn dat ik niks ernstigs heb maar wel vervelend dat ik geen diagnose heb gekregen
Wanneer heb je een afspraak met de psychotherapeut? Denk je dat je met je hoofdpijn om zal kunnen gaan tot dan?

Gr. Kenshin
Volgende week dinsdag het smorgens om 11 uur hoop dat ik het kan uithouden tot dan maar nog langer kan dan echt niet ja eigenlijk klopt dat niet want dat zei ik eerder ook al dat ik het maar tot vandaag kon uithouden maar met wat moeite hou ik het tot dan nog uit
Hoi

Ik denk dat het lastig woord om het vol te houden. Maar ik weet zeker dat je het vol houdt.

Jammer dat je geen duidelijkheid hebt over waar de koppjjn vandaan komt. Maar wel fijn dat het niet iets ernstig is.

Alvast succes voor volgende week dinsdag!

Groetjes
Bella
Bedankt voor de steun van jullie allemaal
Ik had even aan mijn moeder gevraagd wat een psychotherapeut is en die gaat me er een soort van leren met de hoofdpijn te leren leven of zo ongeveer
Ik hoop dat de psychotherapeut je verder zal kunnen helpen. Zo niet, zou je eventueel doorverwezen kunnen worden naar een andere therapeut of arts.

Gr. Kenshin
Inderdaad

Reageer