Ik heb hoofdpijn

  • 8 February 2019
  • 40 reacties
  • 318 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb al 7 weken hoofdpijn heeft iemand tips want ik ben echt wanhopig

40 reacties

Ik vind het niet meer leuk maandag ga ik naar kinderarts hoop op goed nieuws
Beste @Ik hou me liever anoniem

Je kan inderdaad naar een arts gaan.
Goed dat je die stap heb gezet.
Mijn advies is om rust te houden.

Groetjes annoniempo
Bedankt ik hou inderdaad rust
Beste @Ik hou me liever anoniem

Geen dank
Je bent goed bezig.

Groetjes annoniempo
Toch bedanky
Hoi

Je hebt al een tijd last van hoofdpijn. Aangezien je binnenkort langsgaat bij een arts, lijkt het me tot dan een kwestie van rusten. Probeer schermen te vermijden, drink voldoende water, en zorg voor frisse lucht.

Je kan ook een pijnstiller nemen. Het is belangrijk dat je je hier aan de aangewezen hoeveelheid houdt, ook als je het effect van de pijnstiller niet voelt.

Groetjes
Kenshin
Ik was al bij een dokter geweest maar mag geen pijnstillers meer nemen omdat ik al zo lang hoofdpijn heb want dat is ongezond
Ik had wel wat aan die pijnstillers dat had ik ook gezegd
Het lijkt me goed om het doktersadvies op te volgen, en geen pijnstillers meer te nemen. Denk je dat je het uithoudt tot het volgende doktersbezoek?

Groetjes
Kenshin
Ja denk het wel dat is maandag al dus zal ik wel uithouden is natuurlijk wel heel vervelend
Ik zou even naar de dokter gaan die weet vast wel raad.
Hoop ik natuurlijk ook
Ik hou die hoofdpijn bijna niet meer uit ik wil wel huilen maar dan zegt mijn moeder daar wordt je hoofdpijn alleen maar erger van
hoi

je wilt graag huilen door de hoofdpijn. maar je moeder zegt als je huilt dat dan alleen je hoofd pijn erger woord. dat is niet helemaal waar. als je te veel spanning/stress hebt geeft bij iedereen het op een andere manier aan. bij mij via tics en hoofdpijn. bij mijn moeder uit het zich door duizelig te zijn. het zou dus kunnen zijn dat jou lichaam via de hoofdpijn zegt dat je je te veel druk maakt. ik noem dat spannings hoofdpijn. daar helpen pijnstillers (paracetemollen) tegen. maar het is idd niet gezond.
het zou ook kunnen zijn dat je een bril/lenzen nodig hebt of een andere sterkte als je die al hebt.

veel succes maandag. laat je weten wat ze zeggen?

groetjes
bella
Ik heb geen slechte ogen was al bij opticien geweest en heb ook geen spanningsveld hoofdpijn heeft psycholoog vastgelegd maar ik laat zeker weten wat de dokter maandag zegt hoop dat het allemaal snel voorbij is want ik trek het niet meer langer dan 1 week
Ik hou het niet meer uit heeft ook iemand tips zodat ik in slaap kan vallen
Help mij
Het lijkt me verstandig om de huisartsenpost even te bellen. Wie weet kan je vroeger langskomen, of hebben ze tips tegen de pijn.

Groetjes
Kenshin
Gaan huisartsenpost niet bellen afspraak is toch al morgen tot dan kan ik het hopelijk wel uithouden ik denk het wel maar omdat ik hoofdpijn heb verveel ik me wel rot en kan ik amper slapen
ik hoop echt voor je dat ze weten hoe de hoofd pijn komt en dat ze je kunnen helpen tegen de hoofd pijn. ik hoop echt voor je dat er iets tegen gedaan kan worden.

groetjes
bella
Bedankt voor al jullie hulp en steun en het meedenken ik hoop ook dat ze weten waar het vandaan komt dat is al heel wat en hulp daar hoop ik ook op want veel langer nog hoofdpijn hou ik echt niet meer uit
Misschien kan je, om de tijd te verdrijven, naar Podcasts luisteren. Terwijl je luistert, kan je je ogen sluiten, en ontspannen. Wordt je hoofdpijn erger bij geluid?

Gr. Kenshin
Beetje erger maar ik lees mijn tijd wel voorbij want daar heb ik toch geen last van krijg de tijd toch wel een heel klein beetje om
Morgen om 3 uur ongeveer laat ik weten hoe het is gegaan ik hoop op heel goed nieuws en dat mijn hoofdpijn snel voorbij is
er kwam in eens bij me op hoe me stief pa van zijn hoofdpijn af kwam.

hij at altijd elkedag aardapellen vlees en groeten dus de nederlandse pot. hij is op een gegeven moment meer varierend gaan eten. minder vlees meer groenten... doordat hij die structuur verbrak kreeg hij minder hoofdpijn. en hij kreeg er medicijnen bij. nu heeft hij na 20 jaar elkedag met migraine rond lopen bijna nooit meer hoofdpijn.

dus misschien moet je gaan proberen anders te gaan eten. ik zeg niet dat het bij jou ook werkt. ik heb vaak gehoord dat dat voor meer mensen heeft geholpen...

ik ben echt benieuwd of ze iets voor je kunnen betekenen. bij mij kunnen ze dat namelijk niet...

oohja nog een tip om in slaap te vallen. wat bij veel mensen helpt. een koud washandje op je voor hoofd leggen. het is misschien wel koud maar het helpt wel...

groetjes
bella
Ik eet al heel gevarieerd veel groente vis vlees aardappelen en veel fruit dus dat zal het niet aanliggen vanavond ga ik dan wel kijken of ik met een koud washandje op mijn hoofd beter in slaap val toch bedankt dat je met me meedenkt
Morgen om 2 uur ga ik naar kinderarts laat als ik dan terug ben weten wat ze hebben gedaan of ze weten waar het vandaan komt en of er een oplossing voor is
Ik hoop in ieder geval dat ze weten waar het vandaan komt dan vraag ik me dat in ieder geval al niet meer af

Reageer