ik heb herpes.!!

  • 22 August 2019
  • 2 reacties
  • 404 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Lieve allemaal, ik ben er vandaag achter gekomen dat ik herpes heb.. ik ben me dood geschrokken. Het is gekomen omdat ik onveilige seks heb gehad, super dom!! Hij zegt dat hij het niet wist en hij me ander wel gewaarschuwd zal hebben. Maar dat betwijfel ik. Het is nu 3 dagen geleden dat ik met hem seks heb gehad en sinds gister avond kreeg ik ineens verschrikkelijk veel pijn bij t plassen en het werd erger en erger, ik zat met tranen in mijn ogen op de wc. K kreeg t daarna ijs en ijskoud, ik had 39.1 grade koorts. Ik dacht dat ik een blaasontsteking had wat over ging naar een nierbekken ontsteking. Ik ben naar het ziekenhuis gegaan en heb daar antibiotica gekregen nadat k mn klachten had uitgelegd en k overtuigd was dat ik een blaasontsteking had.. niet dus! Die avond heb k natuurlijk heel slecht geslapen omdat mn vagina gewoon letterlijk in brand stond, zo voelde het.. k ben gaan kijken of er wat te zien was, en dat was er!! Ik zag oppeens een wit bultje in de buurt van mn clitoris, ik raakte het aan en kreeg tranen in mn ogen van de pijn. Daarna ben k verder gaan kijken en zag dat er nog meer blaasjes in mn vagina zaten. Ik ben snel op internet gaan opzoeken wat het zou kunnen zijn en k kwam uit op herpes genitalis. Een soa dus. K durfde niet naar de dokter omdat ik bang was dat mn ouders er achter kwamen en dat wou ik absoluut niet! Ze weten namelijk niet dat k met die jongen naar bed ben geweest. Gelukkig kan je je gratis en annoniem laten testen bij de GGD bij jou in de buurt. K heb de volgende ochtend metteen gebeld en en gelukkig hadden ze nog een plekje voor me. Heb paracetamol genomen om de koorts ( toen had ik 38.1 met paracetamol) te remmen en omdat ik eigenlijk door de pijn niet eens kon lopen, maar het moest. Toen k daar aankwam werd ik heel aardig ontvangen en k voelde me eigenlijk wel op mn gemak, okal schaamde ik me dood dat ik daar was. Toen ik werd geholpen heb ik t hele verhaal aan de arts uitgelegd en k vond dat zo fijn omdat dat mijn enigste en eerste uitlaatklep was. De arts ging in mn vagina kijken, heel ongemakkelijk maar het boeide me gwn niet meer omdat ik va deze pijn hoe dan ook af moest. Ze vertelde me al metten dat dit herpes is... ik had t verwacht maar het kwam nogsteeds als een klap bij me aan. Ik was echt boos op mezelf en ik walg ook van mezelf dat ik zo dom geweest ben. Ik dacht “hoe KAN ik zo dom geweest zijn om geen condoom te gebruiken” de arts legde me uit wat het precies was en k kon met al mn vragen gelukkig bij haar terecht. Ze heeft me een zalf mee gegeven die ik op de blaasjes kan smeren zodat ze uitdrogen en de pijn verdoven. Daarnaast heb ik ook pillen gekregen. Die moet ik 5 dagen slikken. Dan gaat het als het goed is over, maar niet weg! Herpes blijft voor altijd in mijn lichaam, en ik kan ook nog eens aanvallen in de toekomst krijgen. De arts zij dat dat niet hoeft, maar dat dit eenmalig kan zijn, maar ik zou het nog een keer (of vaker) terug kunnen krijgen. Het licht per persoon anders. Gelukkig is het de volgende keer minder erg en kan ik er optijd bij zijn als k de klachten herken. Ik heb nu nogsteeds koorts en k voel me nog echt ziek en heb nogsteeds wel echt veel pijn.. ik hoop dat ik jullie heb kunnen inlichten over herpes en dat het echt een hell is als je een aanval, voor mij de eerste . Ik wil mensen dit echt voorkomen want k gun dit niemand! Vrij altijd veilig, want je weet het nooit, sommige mensen hebben er helemaal geen eens last van.. kijk alsjeblieft uit!
Liefs van mij!

2 reacties

Hoi

Nadat je helse pijn kreeg, zocht je een arts op. Deze stelde de diagnose herpes bij je vast. Dat was schrikken.

Wat attent dat je je verhaal deelt. Ik hoop dat forummers die dit lezen, zich er bewust van worden dat het gebruik van een condoom een hoop ellende en pijn kan voorkomen. Ik hoop dat je klachten snel zullen verzachten, en dat je in de toekomst slechts minimale last ondervindt van je soa.

Als ik het goed begrijp, heb je je partner ingelicht over de soa. Dat was verstandig. Hopelijk raadpleegt ook hij spoedig een arts.

Groetjes
Kenshin
Zelf heb ik geen ervaring met soa's (ik ben zelf niet seksueel actief), maar ik weet wel dat het belangrijk is om altijd een condoom te gebruiken, en je toekomstige partners te vragen om daar echt voorzichtig mee te zijn. Het is wel zo dat je niet van die soa wist. Deze jongen had jou dat eerlijk moeten vertellen, maar omdat hij dat niet gedaan heeft, heeft hij niet alleen jou in gevaar gebracht, maar ook al jouw toekomstige (bed)partners.

Reageer