ik heb heel veel puisten

  • 4 December 2019
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben 13 jaar en heb sinds dat ik 11 ben echt heel veel puisten al was de eerste in de klas die ze had heeft iemand tips om er voor de zorgen dat ze minder worden want ik ben nog niet ongesteld en mag dus de pil nog niet van mij moeder.


2 reacties

Hey hoi,

Ik zou zeker niet de pil gebruiken want dat zorgt voor meer acne (puisten). Probeer ze zo min mogelijk uit te knijpen. De reden van veel puisten verschilt per persoon. De ene heeft het veel door stress, de ander omdat het in de familie zit. Opzicht is het aan jouw huid om de puisten weg te krijgen. Probeer anders elke ochtend en elke avond met anti-acne zeep je gezicht te wassen (kan ook gewoon met normale zeep.) Ik gebruik zelf tegen mijn lichte acne aloë vera. Ik koop dan 100% pure aloë vera gel en ga dan op een zondag een maskertje maken. Ik doe daarvoor 2 theelepels kurkuma, iets meer aloë vera gel en 2 druppels (pure) vitamine E druppels in een bakje en meng het en smeer het dan op mijn gezicht en hou het voor een half uur of iets langer erop en was het daarna af. Voor mij werkt het. Je moet het wel een lange tijd aanhouden om het goed te laten werken. 

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Xx Darlingyou

Hallo Clarissa.s :)

Het gaat vanzelf weg dus je hoeft er vrij weinig aan te doen.

-Dr8gon99

Reageer