Beantwoord

Ik haat mijn leven door mijn 10 weken durende hoofdpijn

  • 25 February 2019
  • 39 reacties
  • 497 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik haat mijn leven want mijn hoofdpijn duurt al
10 werken dit is heel irritant ik heb hulp nodig en dringend
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 March 2019, 09:15

Bekijk origineel

39 reacties

Waarschijnlijk was die leraar bezorgd, en vond ze het niet fijn dat je dat niet apprecieerde. Echter niet fijn dat ze daar negatief op reageerde. Wie weet reageren andere leraren beter, als je uitlegt dat je overbezorgdheid niet fijn vindt.

Gr. Kenshin
Ik heb ondertussen nu al 11 weken hoofdpijn noch niks heeft geholpen s'avonds kan ik niet in slaap vallen het s'morgens kan ik niet opstaan ben iedere dag kei moe en voel me iedere dag rotter ik heb echt hulp nodig ik heb wel al hulp maar ja die helpt niet in dokters heb ik geen vertrouwen meer want ik sinds mijn 4de iedere dag al buikpijn ben nu 14 zijn pas vorig jaar te weten gekomen dat ik lactoseïntolerantie heb dus mijn vertrouwen in dokters is helemaal weg ga zodra school weer begint belt mijn moeder weer kinderarts want ik hou het echt niet meer uit
Wat naar dat je je nog steeds zo naar voelt 😐 Ik raad je aan om verschillende artsen te bezoeken, zodat je telkens op een andere wijze onderzocht wordt. Ik kan me voorstellen dat je je vertrouwen in artsen verliest na zo'n lange tijd van pijn, maar ik hoop dat je vroeg of laat bij de arts belandt waarbij je geholpen bij bent.

Gr. Kenshin
hoi ik hou me liever anoniem

helpt die theraptie die je hebt al een beetje?
is de hoofdpijn er nog steeds?
ik bedacht me laatst in eens dat er ook gewoon speciale medicatie is tegen hoofdpijn. misschien moet je je daar over een keer laten informeren bij de huisarts...

groetjes
bella
Mag geen medicatie nemen daar ben ik namelijk heel gevoelig voor de hoofdpijn is er nog steeds maar het gaat wel heel langzaam ik vind het eigenlijk te lang duren

E ik ga mijn leven steeds meer en meer haten
Ondanks dat de hoofdpijn nog steeds aanwezig is, gaat het langzamerhand beter. Hoofdpijn kan echter erg zwaar zijn, en het lijkt me begrijpelijk dat je hierdoor nu en dan de moed verliest. Heb je, naast de hulp voor de hoofdpijn, psychologische hulp?

Gr. Kenshin
Ik heb nu alleen nog maar psychologische hulp want de rest werkt niet
Bedankt dat jullie blijven reageren op mijn gezeur
We helpen je graag 🙂 Ik vind trouwens dat je de hoofdpijn moedig draagt. Je blijft je best doen en blijft doorzetten, hoewel hoofdpijn erg uitputtend kan zijn. Voel je je goed bij je huidige hulpverlener?

Gr. Kenshin
Ja best wel ik zit alleen best diep in de put en het is best irritant dat ze me met mijn hele leven bemoeien ik weet dat ze me alleen willen helpen maar het is ook irritant al jullie steun die ik krijg houd me nog een beetje op de been alleen zit men leven me alleen maar tegen
Ja best wel

fijn dat het helpt, is je hoofd pijn er ook minder van geworden?

ik zit alleen best diep in de put en het is best irritant dat ze me met mijn hele leven bemoeien ik weet dat ze me alleen willen helpen maar het is ook irritant

fijn dat je wel inziet dat ze je alleen willen helpen. ik weet niet meer helemaal wat voor therapie je hebt. maar zijn zij ook een soort psychologe.

al jullie steun die ik krijg houd me nog een beetje op de been alleen zit men leven me alleen maar tegen

is het misschien een idee. dat je daar over een nieuwe toppic over maakt. zodat andere je ook kunnen helpen

groetjes
bella
Dat kan ik inderdaad doen voor de informatie zeg ik even hoe hij heten gaat
Ik zit zo diep in de put
Als ik vanmiddag tijd heb zal ik reageren. Je moet in iedergeval niet op mijn reactie wachten. Maar ik ga wel reageren hoor
Dank
Ik heb gereageerd. Dus ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes
Bella

Reageer