Skip to main content

Heyhoihihallo,

Ik ben Jaivy maar daar waren jullie waarschijnlijk al van op de hoogte haha. Ik ben 14 jaar en ik ben ziek. Ik heb al bijna 3 jaar “ALL” aka “acute lymfatische leukemie” aka “leukemie”. Ik wilde hierover even wat delen😌

Eigenlijk ben ik heel erg bang. Ik ben bang om dood te gaan. Dit vind ik tegelijkertijd ook een fijn idee omdat ik toe ben aan rust. Ik ben op het moment erg bezig met de dood omdat het helemaal niet goed gaat. De leukemie zit in mn hoofd en dat is veel minder goed te behandelen dan als het alleen in je beenmerg en bloed zit. Ik heb nu wekelijks 2 lp’s (lumbaalpuncties) die mega veel pijn veroorzaken en ook heb ik verschillende soorten chemo waarvan is super ziek word. Omdat de doseringen van mijn chemo’s omhoog zijn gegaan is mijn haar wéér uitgevallen, ik vind dat echt erg. Ik was erg gehecht aan mijn haar. Ik heb ook met regelmaat een sonde en de combinatie van kaal zijn en een sonde hebben zorgen er echt voor dat je op een patiëntje lijkt.

Aankomende week begin ik ook met bestraling wat ik echt dood eng vind omdat ik het nog nooit gehad heb (voordeel: nieuwe soort kanjerkraal😅). Maarja ik blijf strijden want opgeven is geen optie voor mij🤪.

Nou dit wilde ik even delen guys.

Joeeeee

Hoi @Tover01 ! Mooie vraag van jou, ik heb je vraag bij de community managers neergelegd. Hun zouden binnenkort reactie geven op jouw vraag. Groetjes Lies.  

@Tover01 Mooie suggestie. Ik hoop dat het mogelijk is.

Lief idee @Tover01 . 😘♥️

Prachtige suggestie @Tover01.  Ik sluit mij ook graag bij je idee aan❤️

Groetjes liefs Tartan X 

Mooi idee @Tover01!

Weet je, eigenlijk vind ik het wel toepasselijk dat er 'ster' staat op zijn profielpagina. Ons sterretje in de hemel.

Rust in vrede, @jaivy! 🌟

Liefs @NoahLovesYou 

Wat een super lief idee van je @Tover01 ik sluit me helemaal bij je idee aan en hoop ook dat dat mogelijk is!💖

Liefs, ItsJustMe <3

Hallo Allemaal,

We lezen dat jullie een aparte status voor een gebruiker willen. In verband met privacy van gebruikers maken wij geen uitzonderingen en worden alle gebruikers van 18 jaar en ouder van het forum verwijderd.

We hopen jullie vraag hiermee beantwoord te hebben.

Groet,

Carolien

Hoi @Carolien_,

Dat snap ik. Maar als iemand waarschijnlijk niet meer leeft, dan kan iemand toch ook nooit 18 worden? Of zit ik verkeerd?

Liefs @NoahLovesYou 

@Carolien_ Ok. Jammer maar begrijpelijk. @jaivy zal waarschijnlijk geen 18 meer worden maar ik snap dat het ivm de anonimiteit niet anders kan.

@NoahLovesYou , dat was een fantastisch reply🔥

Hoi @Carolien_ ,

Jammer dat het niet kan, maar begrijpelijk. Misschien kan zijn naam wel op het lijstje komen wat niet opnieuw gebruikt mag worden? 

@NoahLovesYou @Salam  Logisch gedacht idd maar door de anonimiteit kan KT nooit 100% zeker weten wat er met jaivy gebeurd is. Daarom kunnen ze niet anders

Hey! Ik heb een idee: maak allemaal voor jezelf een schermkopie van @jaivy  zijn profiel-overzicht en bewaar die. Zo doen we hem eer aan en is er verder geen gedoe. En blijft ie ook anoniem want dat profiel is immers openlijk zichtbaar dus dat mag gewoon. Ohja en fijn dat ons idee in ieder geval op sympathie kon rekenen, denk ik....

Liefs Tover xxx

Ik lees dit nu pas allemaal. 

@Tover01 zijn idee vind ik wel goed. @jaivy is toch een ster op het forum. Ik vind dat hij niet vergeten mag worden. Misschien kunnen al zijn reacties wel geanonimiseerd worden maar zijn profiel blijft staan? 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Ik zag trouwens op zijn profiel staan: ‘ster’ 

Deed me er een beetje aan denken dat hij ook gewoon waarschijnlijk een ster is ⭐️ 

Xxx Feline 

Hoi @Feline  dat vind ik ook een heel lieve  en mooie gedachte, top van je ! 

Net als @Tover01  die dat ook een keer zei. Laten we jullie mooie opmerking  in herinnering houden !

Dank jullie hiervoor! 😘

Groetjes liefs Tartan XxX

Reageer