Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat ik een luier fetish heb

  • 6 August 2015
  • 22 reacties
  • 14497 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik zit met iets, ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat ik een luier fetish heb.
Ik heb dit waarschijnlijk sinds m'n 12de (ben nu 15) toen ik op speciaal onderwijs zat.
Maar ik weet dus niet wat ik moet doen nu, ik draag nu soms al luiers en gebruik ze maar m'n ouders hebben mij er eerder op betrapt.
Ik heb toen gezegd dat ik problemen had met ontlasting (blaasontseking enz.) maar toen tijden er niks meer over gezegd.
Ik weet wel zeker dat als ik er nu mee kom dat ze echt niet meewerkend gaan reageren en daar heb ik geen zin in.
Heeft iemand dit ook en wat moet ik doen, Proberen m'n fetish nergeren of z'n gang laten gaan en hoe leg ik dit in hemelsnaam uit aan m'n ouders?
Als iemand van jullie advies heeft graag!
gr
Anonieme_Jonge

22 reacties

Als je ouders makkelijk zijn kun je t gewoon vertellen en zeggen dat ze er niet om moeten lachen en/of door vertellen. Als ze niet al te makkelijk zijn kun je misschien eerst tegen een goede vriend of vriendin vertellen en dan zeggen dat hij/zij t ook doet en dat het heel normaal is om dit leuk te vinden en dat iedereen zo zijn/haar interesses heeft. Ik heb er zelf ook wel een beetje een fetish voor heb wel eens eentje van een vriend gekregen die ook een fetish heeft en het leuk vindt om als baby te gedragen. Maar ik durf ze zelf niet te kopen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, succes.

Groetjes BallonLampion xx
Hallo BallonLampion,

Bedankt voor je reactie, ik vrees alleen dat ik er niet erg veel an heb :(
Kijk mijn ouders zijn niet bepaald de makkelijkste en ik wil het niet tegen een van m'n vrienden zeggen aangezien ik er niet veel heb en ze eigenlijk niet kwijt wil raken ook heb ik geen idee hoe ik dat moet gaan aanpakken dat ten tweede :|
Ik heb verder niet de zogehete Adult Baby interesses alleen een fetish voor luiers en het gebruiken ervan.

Alsnog erg bedankt voor je reactie,

Groet
Anonieme_Jonge
Oh en BallonLampion, weten jouw ouders ervan?
Zo ja hoe heb je dat uitgelegd?
Ik heb gezegd het lijkt me wel leuk om een luier aan te hebben. Ze vonden het wel oke en beetje grappig, maar ze wilde zeniet voor me kopen... Dus ik moet de moed nog krijgen om ze te kopen. Jammer dat je er niks aan had, maar oke dan. Succes nog

Groetjes xx
Gewoon denken dat je ze koopt voor je zogemaande kleinste broertje van 2 jaar
Meer zit er daar niet op

Groet
Anonieme_Jonge
Badge +2
Hoi BallonLampion en Anonieme_Jonge,

Wat fijn dat jullie samen zo goed kunnen praten! Het is echter niet de bedoeling om een soort 'chatgesprek' te hebben op het forum. Het is vast fijn om ook van andere forumleden reacties te krijgen!

Groeten,
Nikki
De Kindertelefoon
Okay sorry dat het op een chatgesprek lijkt, was niet zo bedoeld. En Anoniem_Jonge ik zal een keer proberen.
Dan stop ik nu

xx
Nikki D,

Excuses als het daar op leek zoals BallonLampion al zei het was niet de bedoeling om het zo te laten lijken.
Ik zal m'n best doen om de reacties open te houden

Groet
Anonieme_Jonge
is het alleen het aanhebben van luiers dat je lekker vind of doe je ook je behoefte erin? Het is heel normaal om een fetisj te hebben. Ik heb wel van meer mensen gehoord die een luier fetisj hebben. Ik zou zeggen wees er voorzichtig mee dat je ouders je niet betrappen, het lijkt me nogal ongemakkelijk om het met je ouders over je fetisj te hebben dus als ik jou was zou ik het ze niet vertellen. maar als ze er toch achter komen zou ik het gewoon heel rustig uitleggen.
is het alleen het aanhebben van luiers dat je lekker vind of doe je ook je behoefte erin? Het is heel normaal om een fetisj te hebben. Ik heb wel van meer mensen gehoord die een luier fetisj hebben. Ik zou zeggen wees er voorzichtig mee dat je ouders je niet betrappen, het lijkt me nogal ongemakkelijk om het met je ouders over je fetisj te hebben dus als ik jou was zou ik het ze niet vertellen. maar als ze er toch achter komen zou ik het gewoon heel rustig uitleggen.


Zoweel het aanhebben als het gebruiken ervan maar ik wil het wel graag vertellen aan m'n ouders want als ik word betrapt is er een groter probleem (denk ik)
Dus vandaag alsnog bedankt voor je reactie
Groet,
Anonieme_Jonge
Hmm ja ik begrijp het. Maar het lijkt me nogal akward om aan je ouders te vertellen. Ik zou gewoon proberen te voorkomen dat ze je betrappen. Nou ja in ieder geval veel succes met wat je besluit te doen. Ik zou graag horen hou je ouders reageerden als je het ze vertelt. Groetjes
@anonieme_jonge
Wow. Ik zit dus echt in precies dezelfde situatie als jij. Ik weet gewoon echt niet wat ik er mee moet. Ik bedoel, ik ben precies als
ieder andere jongen van 15: hou van gamen, zit op hockey, speel piano en ga af en toe uit. (en de nix onder de 18 regel vergeet ik ook soms). Aan de ene kant wil ik van deze fetish af, en aan de andere kant wil ik er gewoon voor uit komen. Maar ik ben gewoon bang van wat anderen ervan vinden. Vooral mn vriendin, ik ben bang dat ze me als een soort freak gaat zien etc.
Maar soms denk ik toch van: shit, heb toch wel zin om een luier aan te doen (en alles wat je doet met een luier (ifyouknowwhatimean)).

hoe ga jij er nu mee om?
Sorry voor mijn late reactie,
Ik zit er op moment nog steeds mee helaas.
@JONGEN15JAAR_ Ik draag ze op moment gewoon maar mijn ouders weten er nog niet vanaf!
Maar ja ik weet het dus nog steeds niet.. Wil het wel vertellen maar weet niet hoe!

gr
Anonieme_Jonge
Hey Anonieme_Jonge,
Misschien kun je eens nadenken over de voor en nadelen van deze fetish, en het zo ook aan je ouders vertellen.
Zo heb je ook een goed overzicht voor jezelf.
Succes met je fetish en laat ons maar horen als er updates zijn!!
gr PBN 😃
Ik ben 16 heb het ook ik zal mijn verhaal hier effe kwijt mn ouders weten er niks van af maar omdat ik mn vriendin haar altijd pest van heb je luiers nodig en zei mij terug peste hadden we een wedenschap afgesproken en dat was 3 spellen spelen als je 1 verloor dan moest je een luier dragen ja ik had 2 gewonnen en mn vrienin 1 gewonnen dus moesten we alebij een luier om 1 maand later was dat eergister zei ik dat ik dat van 1 maand gelden best fijn vond en dat ik graag een luier wilde dragen haar eerste reactie was oke ik ga er niet minder van houden en ik acepteer dat en ze zou het ook niet door vertellen en als zou ze me ook verschonen en zelf eentje om doen gister kwam ze bij mij en ze deed er indd niet moeilijk over dus ik voel me al een stuk fijner hier door maar nu nog mn vader
Hallo ik ben ook een luier fitish hier komt mijn verhaal: ik heb tot mijn 8e in luier moeten slapen vanwege bedplassen toen ik net 13 was (ben nu 14) was ik nieuwsgierig dus had ik een luier van mijn zusje (is kleiner dan mij dus zat erg krap) ondanks dat het krap zat vond ik het toch erg chill dus deed het wat vaker toen ben ik 4 keer betrapt door alleen mijn moeder (mijn vader weet van niks)en bij de 4e keer zij mijn moeder als ik je nog 1 keer betrapt gaan we naar een psychiater dat wou ik echt niet dus steeds heel stiekem gedaan tot gisteren ik was die krappe luiers zat ik ging naar de winkel (om luiers te halen) met knikkende knieën heel lang (ong. Een half uur) zitten twijfelen uiteindelijk de knoop door gehakt en ze gekocht ik dacht dat de winkelier een heel gesprek aan zou gaan maar ze ging gewoon door met haar werk pfieuw dat was gelukt meteen toen ik thuis was ze verstopt en mijn moeder weet van niks maar aan de ene kant wil ik alles wel vertellen maar weet niet hoe aan de andere kant wil ik het ook nog voor me zelf houden wat moet ik doen !!!!! Ik weet het niet meer


Deel van tekst is verwijderd, is in strijd met forumregel 7
Contactgegevens uitwisselen is niet toegestaan op het forum. Dit is voor je eigen veiligheid, zodat iedereen anoniem kan blijven. In dit topic kunnen jullie hierover praten, of een nieuw topic aanmaken, als je nog met vragen zit 🙂
O sorry dat ik dat vroeg dat wist ik niet
Sorry dat wist ik niet
Geen paniek, je hebt nog niets tegen de forumregels in gedaan 🙂 Nog veel plezier op het forum verder!
Luier gay ik hou er ook van on luiers te dragen en ben bi

- Deel van tekst verwijderd door de Kindertelefoon, is in strijd met forumregel 7 -
Hallo,

Ik zit met iets, ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat ik een luier fetish heb.
Ik heb dit waarschijnlijk sinds m'n 12de (ben nu 15) toen ik op speciaal onderwijs zat.
Maar ik weet dus niet wat ik moet doen nu, ik draag nu soms al luiers en gebruik ze maar m'n ouders hebben mij er eerder op betrapt.
Ik heb toen gezegd dat ik problemen had met ontlasting (blaasontseking enz.) maar toen tijden er niks meer over gezegd.
Ik weet wel zeker dat als ik er nu mee kom dat ze echt niet meewerkend gaan reageren en daar heb ik geen zin in.
Heeft iemand dit ook en wat moet ik doen, Proberen m'n fetish nergeren of z'n gang laten gaan en hoe leg ik dit in hemelsnaam uit aan m'n ouders?
Als iemand van jullie advies heeft graag!
gr
Anonieme_Jonge

Ik heb dit zelf niet, maar als je het toch aan je ouders moet vertellen doe het dan op een goed moment. Als je het je ouders niet wilt zeggen ga dan naar een vriend of familie lid die je erg goed vertrouwd.

Reageer