Ik bijt mezelf :$

  • 13 October 2013
  • 20 reacties
  • 2609 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zoals de titel al zegt ik bijt mezelf.
Ik doe dit al heel lang.
Ik bijt mezelf als ik super boos ben.
Gelukkig gaan de bijt afdrukken wel weg maar mijn arm die is heel gevoelig.
Ik wil heel graag stoppen met bijten omdat het er na best zeer doet.
Hoe kan ik dat gaan doen ?

(ik weet het is raar :$:()

Gr.Charlotte

20 reacties

Probeer iets anders te vinden waarmee je je agressie kunt uiten als je heel boos bent. Ga bijvoorbeeld heel hard schreeuwen of een kussen stompen.
hey,

Ik heb beetje hetzelfde.
Ik begon met snijden wegens woede.
ik praatte nooit tegen mijn ouders over wat mij dwars zat.
Ik ben naar jeugdzorg geweest en die hebben me goed geholpen.

Ik kreeg de tips:

- Sla een kussen
- Bijt in iets anders bijv een appel
- Praat er over met iemand die je goed vertrouwd
- Schrijf op wat je voelt


Ik hoop dat 1 van deze tips helpen! 🙂
Dankje ik ga het zeker proberen 🙂 x
Probeer ook eens het butterfly project?
bijt in iets anders zoals kussen, eten etc
Succes met de tips!

ik verwacht wel een reactie of je er vanaf bent!:o
Heb hetzelfde, en niets heeft mij geholpen maar misschien helpen de tips jou wel 🙂
Hey!

Dit is al heel een tijdje geleden dat ik dit gepost had maar wou er toch even op reageren.

Helaas bijt ik mezelf nog steeds:(. Ik bijt me nu alleen nog harder. De tand afdrukken blijven er langer in staan en heb allemaal vlekjes door het bijten:'(!
Ik heb mezelf ook eens gesneden en daardoor heb ik ook nog eens litekens. Heel mijn linker arm is lelijk:(!
En ik probeer mezelf wel in te houden maar het lukt niet!
pfff

Groetjes Charlotte
Hey Charlotte,

Wat vervelend om te horen dat je jezelf nog steeds bijt!
En wat goe dom te lezen dat je er vanaf wilt komen.

Het is helemaal neit raar hoor. Wel verkeerd. T is automulatie (of hoe je dat dan ook schrijft). Net als snijden, wat je helaas ook doet.

T butterfly project kan helpen.
Maar ik denk dat een oplossing voor de uiting zoeken neit de goede manier van oplossen is.
Waarom wil je jezelf bijten en snijden? Dat komt toch vanuit een gevoel?
Hoe komt t dat jij je zo rot voelt dat je jezelf pijn wilt doen?
Ben je boos? Verdrietig? Teleurgesteld? Bang?

Sterkte meis!
I believe in you!

xx
pheebz
hey,
Wat ik doe als ik boos of verdrietig ben: ik ga muziek maken en ik maak er in mn hoofd een klip bij. Het klinkt misschien raar, maar probeer het is! Ik vind het zelf leuk om te doen.

Gr. Ano:)
Hai @pheebe! Ik snij mezelf niet meer maar bijten dus nog wel. En ik doe het wanneer ik heel boos ben. Bijv als ik ruzie met mijn moeder heb. Of ik heel erg stressig voel een soort van pijn dan bijt me ik mezelf.

Hai @Anoniem! Lief dat je de moeite neemt om te reageren maar ik heb die geduld niet zeg maar als ik boos ben dan raak ik mezelf kwijt haast en lukt het niet om helder na te denken.

Groetjes Charlotte
maakt niet uit maar zorg er dan wel voor dat je niet jezelf verwond of iets. zoek een kussen of een knuffel of zoek een boxbal

gr ano:)
Je kan natuurlijk ook gewoon in een hambruger bijten!
Bij mij helpt t om in een kussen te bijten, kan je dat doen?
T 'werkt' minder dan jezelf bijten, maar t geeft toch een beetje t zelde gevoel.

Super dat je niet snijd!
Moet je ook neit gaan doen!
Hey ik heb hetzelfde!
ik ga dan altijd heel hard huilen en mezelf bijten en krabben todat mijn arm bloed...
mijn moeder zag het een keer en zei dat ik niet zo gek moest doen.
ik dacht dat ik inderdaad gek was maar gelukkig ben ik niet de enige!
ik heb al heel veel dingen geprobeert zoals andere dingen bijten of je gevoelens opschrijven maar niks werkt.
Heyikbenboos!

Precies dat. Niks helpt. Mijn woede neemt alles over. En het enige wat ik dan nog kan denken is.. bijten. Niet letterlijk maar dat is wel het eerste wat ik doe. Ik kan dan nog geen kussen pakken of iets anders.
En een elastiekje rond je pols?
Dan kan je jezelf wel direct pijn doen, maar het is minster slecht voor je.
Je kan t gelijk doen, net als bijten.
In het begin sneed ik mezelf tot bloedens toe maar nu na een jaar niet meer maar nu zit ik met het probleem dat ik mezelf heel vaak bijt gewoon random ik heb het niet eens door ik doe het graag want dan voel ik de pijn van binnen even niet maar help wat kan ik er tegen doen 
Gr annoniempje
In het begin sneed ik mezelf tot bloedens toe maar nu na een jaar niet meer maar nu zit ik met het probleem dat ik mezelf heel vaak bijt gewoon random ik heb het niet eens door ik doe het graag want dan voel ik de pijn van binnen even niet maar help wat kan ik er tegen doen 
Gr annoniempje


misschien een ideetje om hier een ander topic over te starten?
Reputatie 7

haihai, ik bijt niet mezelf maar ik ga dan op mijn nagels bijten, wat ik al zo lang doe dat dit kleine stompjes geworden zijn. zelf heb ik inmiddels een bijtketting. dit is een rubber/siliconen ketting die speciaal gemaakt is om op te bijten. hieronder is een link naar een site  ⬇

 

https://kauwsieradenenmeer.nl/kauwsieraden/

en

https://www.bijtketting.nl/

suc6 en ik hoop dat dit jou zal helpen.

 

anoniemx123

Reageer