Hoi, mijn pik is 6 cm slap en 10 cm stijf dit is erg klein voor mijn leeftijd dat vind ik al echt vervelend maar wat het dan nog erger maakt is dat mijn broertje van 11 een lul heeft van 8 cm slap en 13 stijf, mijn vrienden zeggen dat ik gewoon moet afwachten, maar dat zal ik ook zeggen als je een pik hebt van 15 cm slap en 17 stijf… ik ben hier echt super jaloers op want ik wil ook zoon grote paal in mijn onderbroek kunnen stopen maar hij wil bij mij gewoon geen mooie formaat krijgen. wat is de lengte van jullie pik en als je het weet ook van je broer/broertje.. leeftijd er ook bij...
Gewoon wachten ik had toen ik 14 was nog 9 cn ben nu 16 en ik heb 14 cm en een omtrek van 13 het komt echt nog wel
ja hij loopt waarschijnlijk gewoon voor hij zat al in de pubertijd toen hij 10 was en kan nu al 3 maanden goed sperma spuiten het lijkt ook wel of zijn lichaamslengte naar zijn pik gaat want hij is dan weer best klein voor zijn leeftijd.. ik kwam pas echt in de pubertijd toen ik 14 was de 2 benen groeiden best hard maar die derde blijft heel klein en ik kan nu pas 10 maanden lekker spuiten
Ik ben 13 en mijn piemel is slap 8/8,5 en stijf 10
Van m’n broer (18) slap 13 en stijf 17/18
Van mn broertje (11) slap 6/6,5 en stijf 8
Ja ik ben 15...
Hoi
Oh ja mijn pik is 15,4 cm stijf en 9 slap en ik ben 12 en 3 maanden.
Hoi
Wel gaaf om op die leeftijd al zo'n pik te hebben al, komen denk nog wel meer centimeters bij :)
Ik snap dat het vervelend is. Op dit forum liegen denk ik wel veel jongens (niet iedereen). Ik ben 15 en heb zelf ook een kleine
Hoi
ik hoop dat hij nog gaat groeien(denk het wel)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.