Vraag

iemand hier migraine?

  • 21 August 2019
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik vroeg me af of hier iemand echte serieuze migraine heeft? Ik zou graag met iemand willen praten daarmee en dingen uitwisselen

liefs

3 reacties

Hey,

Ik niet, maar je zou er ook over kunnen praten zonder anderen met migraine. Daar is de Kindertelefoon voor. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd of paracetemol helpt en of je dat gebruikt.

Groetjes,

Geen_Naam
Hoi hoi!
Ik heb ook vaak last van migraine ( meestal om de 7 tot 2 weken) en ik vind het heel vervelend! Ik ben op school altijd bang dat ik een migraine aanval krijg en dat ik dan weer naar huis moet en dan zo veel hoofdpijn heb en alles uitkots. Omdat ik dus best vaak migraine heb en bv mijn klasgenoten niet snappen hun niet wat ik voel en denken dat ik me aanstel ofzo maar dat is niet waar! Oja en ik weet niet of het altijd erfelijk is maar bij mij wel. Mijn moeder had het toen ze zo oud was als mij ( 14 ) iedere week en mn zusje heeft het ook.
Groetjes xxx
Hoi hoi!
Ik heb ook vaak last van migraine ( meestal om de 7 tot 2 weken) en ik vind het heel vervelend! Ik ben op school altijd bang dat ik een migraine aanval krijg en dat ik dan weer naar huis moet en dan zo veel hoofdpijn heb en alles uitkots. Omdat ik dus best vaak migraine heb en bv mijn klasgenoten niet snappen hun niet wat ik voel en denken dat ik me aanstel ofzo maar dat is niet waar! Oja en ik weet niet of het altijd erfelijk is maar bij mij wel. Mijn moeder had het toen ze zo oud was als mij ( 14 ) iedere week en mn zusje heeft het ook.
Groetjes xxx
Er gaat bij mij geen dag voorbij dat ik er niet bang ben dat ik migraine krijg,wat doe jij om migraine te voorkomen en hoe gaat joun migraine aanval en nasleep en welke medicijnen heb jij?

Reageer