Skip to main content
Vraag

ideeen logeren vrienden

• February 7, 2026
  • 7 reacties
  • 202 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Heyyyy ik had een vraagje ik ga met mijn vriendinnen Logeren alleen ik wil het spelciaal maken 😏dus hebben jullie goede ideeën 

Of vertel een verhaal wat jij doet met vrienden en vriendinnen op zo’n slaapfeestje 

groetjes💕💕💕

7 reacties

Forum|alt.badge.img+1

Hoi hoi,

Ik eet vaak snoep (stiekem ofc hehehe), speel spelletjes en klets natuurlijk heeeeel veel :)

Nou heb ik binnenkort een slaapfeestje/logeerpartijtje met 2 van mij beste vriendinnen, waarbij we in de woonkamer gaan slapen en 's avonds n serie/film gaan kijken.

J. :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 8, 2026

Hoi hoi   Anoniem Meisje2011 

bedankt voor je reactie alleen ik bedoel wel wat anders ik  bedoel een beetje stoute dingen 😏

maar wel lief dat je heb gereageerd 🙂😘

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 8, 2026

Je kunt misschien een paar spelltjes zoals spin the bottle spelen of waarheid durven of doen met een paar leuke opdrachten…

Maar iedereen moet hier wel akkoord mee zijn!

iCecOfFeelOVeR
Forum|alt.badge.img

bedoel je het seksistisch offf….?

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 10, 2026

Hey ​@iCecOfFeelOVeR jij bedoelt wrs seksueel en niet seksistisch. Betekenis van seksisme is namelijk: Seksisme is discriminatie op grond van iemands sekse. Extreme vormen van seksisme zijn vrouwenhaat of mannenhaat.

bron: Wikipedia. 

@Haihoi ik zou gewoon gaan logeren. Geen rare dingen doen, dat is toch helemaal niet de bedoeling bij zo'n gelegenheid.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 10, 2026

Nou ja maar vind het eigenlijk wel leuk om het uit te proberen 😁😅

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 10, 2026

Nou ja sexueel niet te erg gewoon onschuldige dingen