Skip to main content
Vraag

hulp om snijden

• January 15, 2025
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Hoihoi,

Ik had even een vraagje aan jullie.  Al een lange tijd geleden ben ik begonnen met snijden, niet heel vaak of heel diep gelukkig. Maar soms heb ik gewoon de urge om het even te doen en daarna is het even oké. Nu ben ik heel bang dat je littekens gaat zien en dat wil ik graag voorkomen! Ik weet dat het het beste is om te stoppen maar dat is lastig. Hebben jullie tips om littekens te voorkomen en plekken waar ze het minst opvallen? 

Liefs mij 

2 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Dat is naar. Maar zoals je zelf zegt is het beter om te stoppen...🙂 om er voor te zorgen dat je geen littekens krijgt kun je er zalf/ vaseline op doen het zorgt er niet voor dat het helemaal verdwijnt ( als je diep gaat) maar het valt minder op of miss zelf niet en je huid blijft soepel. Om te stoppen zou je misschien papier kunnen scheuren, gaan schrijven/ tekenen, dingen die je leuk vindt en fijn voelen. Hoop dat je hier iets aan hebt en je er toch mee gaat stoppen!

Veel succes en liefs 😊

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 27, 2026

hey lieffiee,

Ik snap helemaal wat je bedoelt, ik doe het ook en bij mij helpt het om het op mijn pols (!!De bovenkant!! niet je aderen) te doen want ik kan er dan makkelijk een bandje overheen doen. Ook is niet te diep gaan HEEL belangrijk. Liever meer sneeën dan diepe. Wat zalf er overheen doen als het bloeden is gestopt kan ook helpen. Blijf veilig

Liefs 💗 Elvis