Hey,
Dat gebeurt iedereen wel eens. Het komt zeker weer terug en zal een paar dagen tot een week duren. Maak je dus niet druk!
Jonah
Heel.erg bedankt. Dit stelt me op me gemak ik be dr laatste tijd heel erg ijdel en onzeker dus heel erg bedankt voor je antwoord ik voel me nu beter
@Jonahhf het is nu vier weken later ,maar het is nog steeds niet weg. Het is nu een klein roze rondje/Stukje. Het is heel roze en heeft absoluut niet dezelfde kleur als mijn huid.
Denk je dat het nog wel weg gaat of zal ik een litekencreme kopen?
Hey,
Eigenlijk zou het nu wel weer genezen mieten zijn volgens mij. Misschien even laten zien aan je ouders wat zij ervan vinden. Zij kunnen beter beoordelen.
Succes
Jonahhf
Hey,
erg vervelend om te horen. Iedereen gebeurd dit wel eens en het is dan ook niets om je voor te schamen. Nu zie ik in je laatste bericht dat het na 4 weken nog niet weg is en dat het een andere kleur heeft.
Het kan natuurlijk zo zijn dat het zo diep is dat altijd een beetje zo blijf (de kleur zal wel weggaan). Dit is natuurlijk wel uitzonderlijk. Het duurt altijd even voordat zoiets weggaat. Ook omdat er op plaatsen zoals je gezicht vrij weinig cell activiteit is en het nu eenmaal wat langer duurt. Kijk maar als je een puistje op je hoofd of op je been hebt. Bij 9/10 gevallen is het puistje op het been gewoon eerder weg. Ook omdat er natuurlijk een broek overheen gaat.
Ik zou het nog eventjes aankijken en naar je ouders gaan om het even te vertellen.
Je kunt er ook littekenzalf op smeren, misschien dat dat helpt..
Ik wens je nog veel succes/geluk en hoop dan ook dat ik je genoeg heb kunnen helpen!
→ Tim