Vraag

Hoofdpijn

  • 31 December 2019
  • 9 reacties
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

Ik heb af en toe last van een bonzende hoofdpijn aan een kant van m’n hoofd, meestal de linkerkant en dan voel ik me misselijk en alsof ik moet overgeven. Vaak is het nadat ik me ongelukkig en gestresst voel. Weet iemand of het waarschijnlijk puur van stress komt of dat dit ernstig kan zijn?

 

Groetjes,

Pindakes


9 reacties

hey 

 

het klinkt als migrene hoe je er over vertelt.

om migrene eerder weg te laten gaan of  om het van te voren tegen te gaan als je het aan  voelt komen. maar je komt daar alleen aan door naar de huisarts te gaan

 

groetjes blue 

Hallo Pindakes :)

Ik vermoed dat je migraine hebt en dan kun je het best even naar de huisarts gaan voor medicijnen tegen de migraine.

-Dr8gon99

Hey Pindakes

 

Hoofdpijn kan een hoop oorzaken hebben. Zo zou het bijvoorbeeld kunnen dat je last hebt van migraine, of dat stress er bij jou voor zorgt dat je hoofd gespannen raakt. 

 

Zoals Blue zei, onderneem je best actie bij het voelen opkomen van de hoofdpijn. Je zou bijvoorbeeld hetgeen waar je mee bezig bent kunnen laten rusten, en een wandeling gaan maken. Ook zou het licht masseren van je wenkbrauwen, het punt tussen je wenkbrauwen en de punten net naast je wenkbrauwen kunnen helpen. 

 

Er werd reeds voorgesteld om naar de huisarts te gaan, wat me een verstandig plan lijkt. Wie weet kan de huisarts je een doelgericht middeltje tegen de hoofdpijn voorschrijven, of heeft deze handige tips voor je. 

 

Gr. Kenshin

Heel erg bedankt voor jullie reacties,

Het is fijn om te weten wat de oorzaken van de hoofdpijn kunnen zijn, dan kan ik er idd wat meer mee.

Ik zal aan mijn ouders voorstellen om naar de huisarts te gaan voor de hoofdpijn al hoop ik dat dat lukt want thuis zijn wij niet het “Voor elk ditje en datje naar de huisarts.” gezin, juist meer het tegenovergestelde.

Ook zal ik proberen om voor de hoofdpijn al door te hebben dat ik me niet goed voel en dan gaan wandelen (Ik denk dat dat dan voor de frisse lucht is) of dat masseren.

 

Ontzettend veel bedankt voor jullie hulp!!~

 

>Pindakes

Je kunt als ze niet toegeven ook zelf naar de huisarts gaan zonder je ouders in te lichten.

-Dr8gon99

Ik woon in een eerlijk en open gezin dus eerlijk gezegd zie ik dat niet echt zitten, maar als ik er over praat met ze komen we altijd tot een goede conclusie over hoe we het zouden aanpakken.

Nou ja, ik hoop dat ze het goed vinden dan.

-Dr8gon99

Ja ik ook, zou wel fijn zijn.

En dan hopen dat de HA goede medicijnen heeft voor de (waarschijnlijk) migraine.

-Dr8gon99

Reageer