Hoe ziet jullie eikel eruit?

  • 10 May 2024
  • 22 reacties
  • 250 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hey 

Hoe ziet jullie eikel er uit? 

Bij mij heb ik het idee dat hij al best groot is, behoorlijk dikke rand en best breed. Hij komt ook helemaal bloot als ik een stijve krijg. 


22 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Mijne is ook dikker dan de stam, geen voorhuid ben besneden.

Reputatie 6
Badge +4

Mijn eikel is juist dikker dan de stam en blijft ook stijf in zijn voorhuid.

Reputatie 7
Badge +5

Al oké

Reputatie 3
Badge +2

Ziet er een beetje uit zoals een helm in de tweede wereldoorlog.

Reputatie 7
Badge +5

Hoe moet ik een “helm” eikel voor me zien?

Reputatie 3
Badge +2

Gelukkig maar, dan blijft het leuk toch 

 

Reputatie 5
Badge +5

Zo is iedereen weer anders 

Reputatie 3
Badge +2

Sommige jongens hebben best wel een beetje een aparte eikel, dunner dan de stam. En het toompje is vaak ook apart.

Reputatie 5
Badge +5

@Matthijsje 
Ik heb ook een helm haha, is stuk breder dan de stam. 

Reputatie 3
Badge +2

@Mathijs12 , mijn eikel ligt altijd bloot, slap en stijf. Ik ben besneden. Mijn eikel is ook best groot, ook een dikke rand van bijna 1 cm op de bovenkant van de stam. Mijn eikel lijkt op een soort helm als ie helemaal hard is.😂 Ik moet zeggen dat ik daar wel trots op ben, een vriend van me heeft m ook stijf gezien omdat we het erover hadden en ik de zijne ook. Hij was echt jaloers! Maar ja, zijn pik was dan weer langer dan de mijne. Bij veel jongens is de eikel vaak net zo dik als de stam.

Reputatie 7
Badge +5

ik ben besneden dus gwn blood ik raad het aan om besneden te worden vraag maar 

 

Liever niet aftrekken met een velletje is heel erg lekker

Reputatie 5
Badge +5

-onnodige quote verwijderd-

 

Ja dat zou goed kunnen, gebruik zelf in het begin glijmiddel

Reputatie 7
Badge +5

-onnodige quote verwijderd-

Ja maar misschien doen ze er wel iets van spuug op ofzo dat het soepeler gaat 

Reputatie 5
Badge +5

@Rick123 Ja wel vervelend voor hun, maakt het aftrekken toch lastiger. Bij mij gaat voorhuid helemaal naar achteren 

Reputatie 7
Badge +5

-Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

@Mathijs12 ja daar ben ik ook blij om. Ja klopt ik heb 2 teamgenoten waar het bij hun lastig gaat. Dank je ik ben er ook trots op 

Reputatie 5
Badge +5

-onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

Wel fijn dat voorhuid op en neer kunt schuiven al, bij sommige zit het te strak. Maar dan heb je wel een mooie eikel al 

Reputatie 7
Badge +5

@Mathijs12 Mijn eikel is even breed dan de rest van mijn piemel en zowel bij een slappe als een stijve is m’n eikel nog helemaal bedekt bij een stijve heb ik ook nog een klein tuitje en ik kan m’n voorhuid makkelijk op en neer schuiven 

Reputatie 5
Badge +5

En ja mijn eikel is helemaal blood als ie stijf is. Je bedoelt dat mijn voorhuid er dan niet over zit toch? Dat is helemaal normaal en de meeste mannen hebben dat.

Ja dat in erectie je voorhuid helemaal naar achteren gaat en eikel dan bloot komt 

Reputatie 2
Badge

ik ben besneden dus gwn blood ik raad het aan om besneden te worden vraag maar 

 

Reputatie 6
Badge +3

En ja mijn eikel is helemaal blood als ie stijf is. Je bedoelt dat mijn voorhuid er dan niet over zit toch? Dat is helemaal normaal en de meeste mannen hebben dat.

Reputatie 6
Badge +3

Iedereens piemel/eikel ziet er anders uit. Mijn eikel vind ik zelf perfect, niet klein maar ook niet  te groot. Eigenlijk ongeveer even breed als mijn piemel. Als je er zelf geen last van hebt is het toch goed

Reputatie 2
Badge +1

Die van mij is niet zo heel groot en breed. Als hij slap is gaat hij helemaal bloot. Bij een stijve gaat dit lastiger.

Reageer