Skip to main content
Vraag

hoe wassen jullie je rug

• August 23, 2024
  • 8 reacties
  • 192 Bekeken

Hallo, ik vroeg me af hoe jullie je rug wassen onder de douche 

8 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 23, 2024

Hey, wij hebben thuis een zachte borstel aan een lange steel speciaal voor het douchen. Die is prima te gebruiken. Er zijn ook sponsjes aan een soort lint die je over je rug kunt "trekken"  met beide handen. Ook lekker. Maar volgens mij is op zich gewoon afspoelen met lauw douche water al wel genoeg. Dan is je rug al mooi schoon. 

Liefs Tover xxx

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • August 23, 2024

Heyy,

Ik spoel mijn rug gewoon lekker af met het water uit de douchekop want daarvan wordt je rug zoals @Tover01 al zegt ook gewoon mooi schoon! Wel een goed idee trouwens zo'n borstel dat lijkt mij ook wel wat ga eens rondzoeken of ik dat kan vinden haha😅

Groetjess, ItsJustMe <3

• August 23, 2024

Wij hebben ook zo’n lange borstel maar ik gebruik ‘m bijna nooit. Gewoon afspoelen vind ik meestal goed genoeg.

@ItsJustMe Als je zo’n borstel wilt halen zou ik wel een van siliconen nemen. Die zijn makkelijker schoon te maken en gaan veel langer mee

• August 24, 2024

Hey, wij hebben thuis een zachte borstel aan een lange steel speciaal voor het douchen. Die is prima te gebruiken. Er zijn ook sponsjes aan een soort lint die je over je rug kunt "trekken"  met beide handen. Ook lekker. Maar volgens mij is op zich gewoon afspoelen met lauw douche water al wel genoeg. Dan is je rug al mooi schoon. 

Liefs Tover xxx

@Tover01 bedankt ik heb aan m’n moeder gevraagd om ook zoiets te kopen

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 21, 2025

Um... ik was mijn rug niet🫣

XXX Yusa 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 21, 2025

Gewoon met zeep.

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • October 21, 2025

Met een borstel en soms in bad zo was ik me rug en soms me zusje die het doet vind ze leuk om te doen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 29, 2025

Nooit. Het spoelt wel af. Net als mijn benen in guess 🙃