Skip to main content

Hallo, ik vroeg me af hoe jullie je rug wassen onder de douche 

Hey, wij hebben thuis een zachte borstel aan een lange steel speciaal voor het douchen. Die is prima te gebruiken. Er zijn ook sponsjes aan een soort lint die je over je rug kunt "trekken"  met beide handen. Ook lekker. Maar volgens mij is op zich gewoon afspoelen met lauw douche water al wel genoeg. Dan is je rug al mooi schoon. 

Liefs Tover xxx

Heyy,

Ik spoel mijn rug gewoon lekker af met het water uit de douchekop want daarvan wordt je rug zoals @Tover01 al zegt ook gewoon mooi schoon! Wel een goed idee trouwens zo'n borstel dat lijkt mij ook wel wat ga eens rondzoeken of ik dat kan vinden haha😅

Groetjess, ItsJustMe <3

Wij hebben ook zo’n lange borstel maar ik gebruik ‘m bijna nooit. Gewoon afspoelen vind ik meestal goed genoeg.

@ItsJustMe Als je zo’n borstel wilt halen zou ik wel een van siliconen nemen. Die zijn makkelijker schoon te maken en gaan veel langer mee

Hey, wij hebben thuis een zachte borstel aan een lange steel speciaal voor het douchen. Die is prima te gebruiken. Er zijn ook sponsjes aan een soort lint die je over je rug kunt "trekken"  met beide handen. Ook lekker. Maar volgens mij is op zich gewoon afspoelen met lauw douche water al wel genoeg. Dan is je rug al mooi schoon. 

Liefs Tover xxx

@Tover01 bedankt ik heb aan m’n moeder gevraagd om ook zoiets te kopen

Reageer