Vraag

Hoe vraag ik mijn eerste bh?

  • 23 October 2022
  • 11 reacties
  • 291 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyy,

Ik ben 12 jaar oud, bijna 13. Ik wil graag een bh dragen, maar ik durf het niet te vragen.

Mijn oudere zus draagt namelijk nog geen bh.  Veel mensen in mijn klas hebben het. Ik vind topjes namelijk zo strak zitten en naar het sporten is het zo lastig aan doen.

Heeft iemand tips om hierover met mijn moeder te gaan praten?


11 reacties

Reputatie 1
Badge

ik ben vandaag naar de stad geweest met mijn moeder en we hebben een bh gekocht. 70aa! Ik zei zo van we moeten ook nog kijken naar een bh! Toen zei ze van oh ja. Ze zocht ff een winkel waar we heen konden. We gingen naar de livera! ik werd opgemeten! Toen pakte ze een bh voor mij en die ging ik passen. En toen kwam ze toen ik klaar was en hem aan had binnen in mijn hokje om te kijken of die goed zat, wel een beetje ongemakkelijk. Ik heb een witte met kantjes! Super leuk en  ik ben er super blij mee!

Doeiiii

xxx, Bedankt voor de tips allemaal!

 

Reputatie 1
Badge

Ik heb een BH gekocht in mijn eentje, aa70. Ik ben er super blij mee!😁

Reputatie 2
Badge +2

En

Reputatie 2
Badge +2

@anoniemmm1234

Hoiii je hoeft dan nog echt geen bh een topje is dan nog meer dan genoeg en anders zou ik een topje met wat bredere banden doen.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoe is het gegaan. Of nog niet gevraagd 

 

Reputatie 2
Badge +2

@anoniemmm1234 

Hoiii je hoeft dan nog echt geen bh een topje is dan nog meer dan genoeg en anders zou ik een topje met wat bredere banden doen.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 4
Badge +3

Succes 

Reputatie 1
Badge

hoii, Lila123!

Ik weet nog niet zeker mijn cup maat maar ik denk ik iets van 70aa of 70a, ik ga denk ik vanavond ff vragen of we het kunnen opmeten.

Want ik wil nu al langer dan een week een bh.

Nina

Reputatie 2
Badge +2

hoii ik zag ook je andere topics maar weet je je cup maat al

Reputatie 1
Badge

Dat zal ik doen, maar ik vind het spannend om te vragen, wat mijn zus heeft nog geen bh. 

heb je daar nog tips voor?

bedankt<3

Reputatie 7
Badge +14

Heyy, 

Vraag aan je moeder of je een bh mag want de topjes zitten te strak en het is lastig om de topjes naar het sporten aan te doen. Ze zal het vast wel begrijpen. 
 

succes! <3 

xx Eenmeisje004 

Reageer