Skip to main content

Hoe valken mensen snel in slaap?!

• January 12, 2026
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Eter
Forum|alt.badge.img+2

Ik snap niet hoe mensen snel in slaap vallen!

Ik doe er anderhalf uur over😭

Hoe snel vallen jullie in slaap en waarom?

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 13, 2026

Hey ​@Eter 

Het verschilt per keer. Vaak slaap ik binnen 20 minuutjes, maar soms kom ik met geen mogelijkheid in slaap en lig ik 2 uur wakker voor ik inslaap. Ik kijk TV voor het slapen gaan. 

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 13, 2026

Binnen de seconde.  Ik ldoe mijn nachtlampje en uit en ik slaap letterlijk meteen in.  Ik weet niet hoe ik het doe, het gebeurt gewoon. Ik zorg er wel steeds voor dat ik heel ontspannen ben als ik naar bed ga: kopje thee, beetje lezen, vaak ook nog masturberen of seks en hopsakee: oogjes dicht en slapen.  Ik ben wel altijd moe ‘s avonds: ik sta heel vroeg op en ben heel actief de hele dag met naar school fietsen en terug en sporten en zo.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 13, 2026

Bij mij wisselt het ook. De ene keer draai ik mezelf heerlijk in het dekbed en slaap zo weg. Dan begin ik aan leuke dingen te denken en ik ben vertrokken. Soms ook even plezier met mn eigen lichaam 😉 en een korte warme douche. Ik heb ook avonden dat ik moeilijk in slaap kom en pieker of iets wil uitlezen of uitzoeken anders slaap ik niet. Of als er iets vervelends kan komen de volgende dag. Maar meestal heb ik het wel onder controle en kan ik wel lekker slapen. 

Liefs, Tover xxx