hoe te leven met HSP

  • 23 August 2013
  • 5 reacties
  • 1500 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik heb al heel wat dingen gepost enn geplaatst op het forum
En heb zelf ook veel problemen gehad

Maar heb me laten testen bij een Paragnost en psygoloog

En die zijden bijde dat ik HSP heb (HSP is High Sensitive Persoon)

Ik kan er lastig mee leven ben graag alleen kan niet opschieten met mensen
Ik heb concentratie problemen
En hoor al het gefluister

Ik voel ook de stemmingen en emoties van andere mensen zonder dat ik het merk gedraag ik me naar die gevoelens veel mensen denken dat ik stemmings wisselingen heb

Weet iemand hoe ik kan leven met HSP en heefd iemand tips?

Nick (15 Emo)

5 reacties

Misschien kun je op internet praten met mensen die hetzelfde hebben als jij. Dan kun je ervaringen delen en om tips vragen aan mensen die hier al langer mee omgaan. Je kan op school ook praten met een vertrouwenspersoon of je mentor, of met andere mensen buiten school, praten lucht vaak op en misschien kunnen die soort mensen je helpen. Suc6 Xx
ik heb zelf een vriend die HSP heefd maar ik denk dat het in jou geval erger is een tip die ik je sws kan geven als je gaat leren of huiswerk maken zet een koptelefoon op zonder muziek gwn dat je wat mee afgesloten bent en je concentratie meer op je huis werk kunt richten probeer idd met andere mense die het zelfde hebben er over te praten en hoe zij er mee om gaan.
hey, ik ben zelf ook hoogsensitief. da's niet leuk he................ ik word er ook veel mee gepest enzo omdat ze me niet snappen denk ik. ik heb een topic over hsp geschreven, miss dat je die ff kan lezen?
Heb al een oplossing voor het iritante geluid en gefluister

Heb ghoor beschermers gekocht bij de formido werken goed genoeg :)

Bedankt voor de hulp
Het beste is om met iemand te praten die het ook heeft, geloof me, mensen die het niet hebben, begríjpen het gewoon niet

Reageer