Skip to main content
Vraag

Hoe slapen jullie?

• August 7, 2025
  • 8 reacties
  • 179 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Oké... Nog 1 topic voordat ik echt ga slapen. Over slapen gesproken, hoe slapen jullie?

Ben je een rug, zij of buik slapen? Iemand die vaak wakker is? Lig je dan ook de hele nacht te woelen? Of te snurken zo als m'n pa 😂

Of ben je juist iemand die de hele nacht ligt te dromen. Heb je dan ook vaak wilde dromen? Weer je die dan ook nog? Ik vind het vaak fijn als ik m'n dromen nog weer. Tenzij het een nachtmerrie is.  

Ik ben benieuwd naar jullie nachtelijkse avonturen en welterusten alvast!

xx liefs Wolf 🐺

*Het is nu 22:46 hier. Echt tijd om te gaan slapen.

8 reacties

• August 8, 2025

@Wolf  Hwt liefst op m’n rechter zij of linker en soms op mn buik. Met hele warme avonden lig ik wel te woelen ja. Ik heb nog van niemand gehoord dat ik snurk en ik slaap best vaak met andere.

dromen doe ik wel maar s’ochtend weet ik meestal niet meer waarover maar soms wel

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 8, 2025

Ik slaap altijd meteen in. Binnen de seconde nadat ik mijn lampje heb uitgedaan, slaap ik.  
Ik slaap op min zij, denk ik; zo slaap ik toch in en word ik wakker, ik weet niet hoe ik daartussen lig.

Ik droom vaak levendig maar nooit echt eng.  Wel vaak heel bizar en absurd en in mijn dromen spreek ik alle talen vloeiend.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey, ik slaap meestal op een zij, en herinner mij  soms wat ik gedroomd heb. Soms lijken ze heel echt en soms is het een wirwar. Ik slaap wel aan 1 stuk, voor mn gevoel tenminste. Ik lig ook af en toe anders dan toen ik begon te slapen xD. 

Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • August 8, 2025

Hoi hoi, zelf lig ik meestal op mijn zij, links of rechts, en soms ook op mijn buik of rug. En bijna altijd word ik dan weer op mijn zij wakker 

Groetjes Lupus

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 11, 2025

Ik slaap meestal op mijn zij of buik. Ik word echt zelden 's nachts wakker gelukkig. Meestal onthoud ik wel wat ik gedroomd heb.

Groetjes matpat 😁

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 17, 2025

Meestal lig ik op me linker zij of soms.op me buik maar ik.ben geen snurken. 

Maar ik zit soms.wel verhalen te vertellen als ik zegt me vriendin  😂😂😂🫣🫣🫣

Maar me dromen weet ik soms nog wel en soms niet .

Forum|alt.badge.img+1

Vaak op mn buik, met een been iets omhoog. Ik heb een G vormig zwangerschaps kussen dus dat ligt heerlijk.

Vaak door medicatie heb ik levensechte dromen tot nachtmerries. Vaak weet ik ze nog in flarden. Vage onderwerpen

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • October 2, 2025

BUIKSLAPER hierrr

Laatst lag ik zelfs met mn hoofd bij t voeteneinde 🙄

Soms droom ik ook wild en onthoud ik mn dromen maar meestal niet 

Xxx Yusa