Hoe scheermesje vragen aan moeder ?

  • 12 August 2018
  • 8 reacties
  • 878 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi
Je hebt het vast al gezien aan de titel, ik wil me gaan scheren.
Hoe kan ik dit vragen aan mijn moeder?

8 reacties

Gewoon iets als "mam, mag ik een scheermesje?"

Vroeg of laat begint iedereen iets te scheren. Je moeder scheert zichzelf waarschijnlijk ook, dus ze zal het vast begrijpen! 🙂
@pin dat lijkt me zo awkard om te zeggen ?
Het zal mogelijk wel even ongemakkelijk zijn, maar ze zal het waarschijnlijk accepteren.
Toen ik er om vroeg (nouja, ik ben wel een jongen, dus daar zit wel een verschil) was het een beetje apart, maar ik werd gewoon een mesje geven en nu kan ik ze gewoon pakken als ik ze nodig heb.
Het wordt op een andere manier niet minder awkward. Het is, net als @MensPersoon al zei, even door de zure appel bijten, maar daarna heb je er alleen maar profijt van.
Hoi

Je kan het vragen, of op het boodschappenlijstje schrijven. Dan snapt je moeder het vast. Je kan ook een berichtje sturen.

Groetjes
x
hoi,
Ik weet waar mijn moeder haar (nieuwe) mesjes heeft liggen en heb er gewoon een gepakt wat ze waarschijnlijk ook niet weet, dat is misschien niet de beste manier en ik denk dat het beter is om het gewoon te vragen, het is denk het makkelijkst om het te doen wanneer je alleen met je moeder bent en probeer het zo normaal mogelijk te zeggen zoiets als "en oh ja, ik zou eigenlijk me graag scheren heb je een mesje voor me of zou je die willen kopen?". en schaam je er niet voor want (bijna) iedereen scheert zich!
succes
ghost
@ghost329 ik scheer me nu al een tijdje met de scheermesjes van mn moeder haha??
Mijn moeder kwam er zelf mee gelukkig

Reageer