Hoe moet ik dit aan mijn moeder vertellen

  • 22 October 2018
  • 12 reacties
  • 162 Bekeken

Badge +2
Hoii ik wil wat aan Mn moeder vertellen maar ik vind dat heel moeilijk om over het onderwerp “ongesteldheid” te praten maar ik wil vragen of we samen een toilettasje met een onderbroekje en tampons en wat schone onderbroeken voor ik ongesteld word kan iemand me helpen?

12 reacties

Ongesteld worden is heel normaal. Je moeder is waarschijnlijk ook ongesteld, vraag haar gewoon want ze gaat echt niet raar opkijken.
Als je het hele spannend vind kan je eerst ene app je sturen gewoon typen en sturen niet nadenken👍🏻❤️
Badge +2
Ik heb het aan mijn moeder verteld ze zou ff kijken of ze wat had ze is nu weg ik vond het heel spannend zat helemaal te trillen en toen dacht NU DOEN VERSTAND OP 0 EN GEWOON DOEN en toen heb ik het verteld ze antwoordde dood normaals dus hoop niet als ze het me geeft het helemaal uit gaat leggen😂
Reputatie 3
Badge +8
NU DOEN VERSTAND OP 0 EN GEWOON DOEN
Dat heb je goed gedaan.
Mocht ze onverhoopt toch uitleg gaan geven kun je gewoon aangeven dat dat niet hoeft; ''Ik hoef geen uitleg, mam, ik weet het wel.'' of iets dergelijks.
Badge +2

NU DOEN VERSTAND OP 0 EN GEWOON DOEN
Dat heb je goed gedaan.
Mocht ze onverhoopt toch uitleg gaan geven kun je gewoon aangeven dat dat niet hoeft; ''Ik hoef geen uitleg, mam, ik weet het wel.'' of iets dergelijks.

Ja ze heeft het nog niet gegeven dus ik vraag het zo weer haha
Wouw goed gedaan hoor👍🏻

Fijn dat het gesprek goed ging👍🏻 waarschijnlijk gaat ze gewoon wat spulletje pakken ofzo👍🏻😂

En nu weet je ook dat je het er gewoon over kan hebben dat is ook wel fijn natuurlijk👍🏻❤️

Goed gedaan👍🏻❤️
Badge +2
Ja ik voel me nu een stuk fijner dat ik het nu kan vertellen enzo bedankt 💕
Heel fijn👍🏻❤️

Geen dank👍🏻❤️
Badge +2
Wouw goed gedaan hoor👍🏻

Fijn dat het gesprek goed ging👍🏻 waarschijnlijk gaat ze gewoon wat spulletje pakken ofzo👍🏻😂

En nu weet je ook dat je het er gewoon over kan hebben dat is ook wel fijn natuurlijk👍🏻❤️

Goed gedaan👍🏻❤️

Alleen ik ben niet echt groot voor als ik het binnekort word ik ben rond de 1,64 ofz en toen ik geboren werd zeiden ze dat ik rond de 1,75 ofz zou worden en als je dat bent groei je toch niet veel?
Dat heeft niets met elkaar te maaken dat is echt bij iedereen heel anders. En 1.64 en 1.75 scheelt helamaal niet heel veel👍🏻❤️
Badge +2
Dat heeft niets met elkaar te maaken dat is echt bij iedereen heel anders. En 1.64 en 1.75 scheelt helamaal niet heel veel👍🏻❤️
Okee kan iets van 1,80 ofz haha maar dankje!
👍🏻❤️

Ik groei ook nog en ben 16 en heb nu ongeveer 2 jaar mijn cyclus maar (als een halfjaar niet door de pill omdat 't zo heftig is😂)

Ik ben nu 1.73 ofzo maar een jaar geleden was ik nog 1.67 dus ales kan❤️👍🏻

Reageer