hoe mijn vakantie is verlopen ;)

  • 11 June 2019
  • 0 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heejj ben ik weer!
uhm ja ik wou graag zelf nog even n toppic maken voor de mensen die t misschien n beetje boeit hoe mijn vakantie is verlopen haha
en misschien als iemand anders ooit nog met littekens rondloopt en denk hoe je dat moet verbergen ofzo
nou de eerste dagen heb ik met van die soepele haarbanden om mijn pols gedaan (met best grote tussenruimtes) het waren gewoon simpele van de action ;)
tussen die haarbanden is het verbrandt en toen vroeg mijn moeder ernaar en zei dat mijn littekens er niet zo heel erg uitzagen
dus ik heb de rest van mijn vakantie niet zoveel arbamden of dingen rond mn pols gelopen (alleen n simpel armbandje en n horloge)
ook zodat het goed kon bijkleuren
nu heb ik iedere dag minimaal 3 uur in de zon gelegen zodat mijn littekens verbrande en gewoon de kleur van mijn normale huid werd
EN HET WERKTE!!!
op mijn enkels zijn ze nu helemaal rood dus vallen nu heel erg op (dacht ik) maarja niemand valt het op
op dit moment ben ik terug in nl en heb ik al in een t-shirt gelopen zonder dat iemand iets opmerkte!
de littekens zijn nu dus de kleur van mijn eigen huid maar je ziet alleen nog de diepte als je goed kijkt
dusja eej dit was mijn verhaal
bedankt voor de hulp onder mijn laatste forum btw! Ik heb er veel aan gehad dankjulkiewel😘
joee

0 reacties

Geen reactie

Reageer