hoe lang is jouw lul en vindt je hem te klein???

  • 19 January 2013
  • 41 reacties
  • 29920 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
die van mij is 10 cm stijf en ik ben 13 en ik vindt hem te klein wat vinden julie? p.s. iedereen zeg wel je leeftijd.

41 reacties

Badge

10 cm stijf 12 jaar oud

Badge

die van mij is 10 cm stijf en ik ben 13 en ik vindt hem te klein wat vinden julie? p.s. iedereen zeg wel je leeftijd.

Maak je niet druk ik schaam me voor de mijne die stijf 7 cm is ik ben 13 en 1.49 dus ben sowieso heel klein.

Badge

ik ben 15 en de mijne is 22,5 stijf, ik heb dus een enorme paardenpenis waarmee ik elke dag mijn vriendin mee kan prikken, jullie penis is klein maar niet getreurd een vrouw van 18 kan een penis van 14cm net hendelen

Badge

ik ben 13 ik ben 1.70 lang en mijne is 10 normaal en stijf 15 

Reputatie 7
Badge +5

Die van mij is iets van 9,5 cm stijf, vind het prima zo,je kunt er weinig aan doen he

Badge

Hey 

Ik ben vijftien Jaar en ik heb een mooie cock van 12 cm slap, dus dat is dek ik wel ok. maar een jaar geleden was mijn penis echt nog heel klein dus die van jou groeit nog wel.

Badge

Ik ben 14 en slap is hij 9cm en stijf 16,5 cm.

Badge

Ik ben net 13 jaar en mijn lul is 13,5 cm dus ik denk dat mijne wel groot is

Ik weet het alleen niet zeker

Badge

Hey,

De mijne is 15.5 en ik ben 14, die van jou is aan de kleine kant, 
maar toen ik 12 was, was de mijne volgens mij iets van 12.5 cm, dus in 2 jaar tijd is hij 3 cm gegroeid.
Ik hoop voor je dat die van jou ook gaat groeien, maar om een vrouw zwanger te maken heb je maar 8 cm nodig.
En de jouwe die gaat nog wel groeien, als je eenmaal in een groeispurt terecht komt.

 

Zou je geen zorgen maken, ff voor de duidelijkheid gemiddelde is 13 cm dus de mensen die 17 zeggen kunnen liegen (zeg niet dat ze allemaal liegen, maar ik geloof niet dat de helft van alle reacties een piemel hebben van 17+ cm… die van mij zit ook gewoon rond het gemiddelde  :)

 

14 jaar

Badge

Ik ben 15 en ik ben er blij me soms wel iritant maar dat heeft idereen, 10 cm slap 21 cm stijf.

En wees blij met wat je hebt echt groot is niet het beste.

Badge

die van mij is 10 cm stijf en ik ben 13 en ik vindt hem te klein wat vinden julie? p.s. iedereen zeg wel je leeftijd.

Hey, ik ben 15 jaar en ik heb nu stijf een lul van 13 (soms raakt die net de 14 aan is ik me best doe ;) ) maar ik ben maar sinds n half jaartje begonnen met groeien want ik had hem eerst nog kleiner en daarbij nog niet echt de baard in de keel ofz. 12cm is als voldoende om normaal die dingen te kunnen doen dus maak je maar geen zorgen alles komt op zijn tijd.

Ik ben 16 en stijf 16/17cm k groei zelf ook nog dus mijn pikkie ook nog wel

Reputatie 1
Badge +3

Ik ben 15 mijne is 18,5cm

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben recent 15 geworden en die van mij is 14cm, ik ben Aziatisch dus dat is boven gemiddeld voor mij lol

 

maar geen zorgen het groeit wel

Badge

Lol jullie pubers hebben wel grote lullen vind ik, ben al 18 en de mijne is maar 13cm en groeit sws niet meer :/

Reageer