hoe lang is jouw lul en vindt je hem te klein???

  • 19 January 2013
  • 41 reacties
  • 29921 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
die van mij is 10 cm stijf en ik ben 13 en ik vindt hem te klein wat vinden julie? p.s. iedereen zeg wel je leeftijd.

41 reacties

ik ben 16 en mijne is stijf 18 cm. je zit sowieso nog in de groeifase. dus over een paar jaar kan die zomaar stuk groter zijn.
Hey,

De mijne is 15.5 en ik ben 14, die van jou is aan de kleine kant, 
maar toen ik 12 was, was de mijne volgens mij iets van 12.5 cm, dus in 2 jaar tijd is hij 3 cm gegroeid.
Ik hoop voor je dat die van jou ook gaat groeien, maar om een vrouw zwanger te maken heb je maar 8 cm nodig.
En de jouwe die gaat nog wel groeien, als je eenmaal in een groeispurt terecht komt.
die van mij is 12,5 cm stijf ik vind dit zelf een beetje klein ben trouwens 14
ik weet niet maar hoe meet je dat ong???
eey maar mensen de leeftijd boeit niks van hoe lang je lul is hoe groter je bent hoe groter je lul als je bijv 13 bent en 1.67 ben heb je grotere lul dan iemand van 1.50 dat is zkker dus je kan btr je lengte erbij zetten das handiger en ook natuurlijk hoe oud
Mijntes is slap : 10 cm en stijf : 17 cm , dus hij is zeker niet te klein xd
maak je geen zorgen zo erg is het echt niet xx   meisje van 14
Die van mij is 8 cm slap en 17 stijf.
Hey,

Je hebt een piemel, deze piemel is net zoals jij in de groeifase, op een dag word je wakker en heb je er eentje
van 10, 15, 20, 25, 30 100 cm of wat dan ook. Alles kan, bij iedereen verschilt het.

Just don't worry, be happy,
LifeAssistence
mijne is 13,5 cm stijf, maar ben 13 jaar dus vrij normaal. 😉
nooit geweten dat jongens er ook zo onzeker over waren haha, maar ik zeg je eerlijk ik heb liever iemand met een iets kleinere dan zo'n huge ding hoor.
Don't worry geen enkele dame zal je erom uitlachen.
ik ben 15 jaar en die van mij is 17 cm lang en omtrek heb ik nog nooit gemeten.
maar hij groeit nog wel dat bijna iedereen wanneer die nog jong is.
Ik ben 13 en mijne is slap 8cm en stijf 13
Ik ben 15,5 en de mijne is 19cm, maar groeit al 2 jaar niet meer. Ik ben er erg blij mee, en heb gemerkt dat meisjes een iets grotere lul vaak lekkerder vinden, maar bij een kleinere moet je haar gewoon heel erg opwinden en dan merkt zij geen verschil!
Die van jou groeit overigens zeker nog een stuk!
Ik ben 17 jaar en die van mij is 15 centimeter ongeveer dus don,t worry gast
Nou zou ik es eerlijk zijn.
10 centimeter is klein. Het gemiddelde zit on 14-16
Maar je komt nog in de groespurt.
En voor diegene die zeiden dat ze niet zijn uitgelachen. Dat zullen meiden niet zo snel doen. Ze zullen eerder gaan roddelen. Ikzelf vind dat echt niet kunnen. Maarja. En groter vinden we in get algemeen fijner, maaaaaarrrr liever te klein dan te groot dus ja
Wachrg maar op die groeispurt. En als ie daarna niks meer groeit, dan moet je dat accepteren. Bet als iedereen iets niet leuks aan zichzelf moet accepteren en weten te waarderen
11 cm en 13 jaar
Ben 13
En de mijn is 19 stijf en ik moet nog veel groeien dus dat wordt er nog een! Mar die van jou is wel iets te klein Mar da komt wel goed jho je moet nog groeie en dan krijg je later vast er wel een van 20 cm of zo
een piemel van 18 cm komt zelden voor bij 13 jaar dus beetje vreemd dat super veel mensen daar boven hebben hier maar ik heb slap 6,5 en stijf 11
@Limburgertke

We wonen ook allemaal in verschillende stukjes van Nederland dus zo raar is het eigenlijk niet want 21 ( niet eens van de 21 mensen zegt dit ) van de 17 miljoen inwoners is ook heel weinig dus het kan best.

Xx Maii
een piemel van 18 cm komt zelden voor bij 13 jaar dus beetje vreemd dat super veel mensen daar boven hebben hier maar ik heb slap 6,5 en stijf 11

Het is vreemd en het klopt hoogstwaarschijnlijk ook niet, maar ik denk dat ze er ook anderen mee onzeker maken.
Ik ben 13 mijne is slap8en stijf 14
Ik ben 14 en men dick is 12 cm slap en 17cm stijf ik ben er echt wel blij mee
Ik ben 14 ben 1m78, mijn penis is 12 cm slap en 18.4 cm stijf.
Ik ben 16 jaar 1m85 en slap 10 stijf 19 dus dikke prima

Reageer