Skip to main content
Vraag

Hoe kies ik zelf hoe mijn haar eruit ziet?

• May 21, 2026
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

depressie.doet.pijn.man

Hallo iedereen ik heb hier al jaren last van. Ik heb al even dat ik mijn haar wil veranderen, maar iedereen rond mij vind mijn haar nu geweldig. Ik heb al gehad dat ik wel keuzes had kunnen maken met mijn haar, maar ja die waren niet zo goed. Maar het punt is nu heb ik echt een visie iets dat ik al lang wil, maar als het over mijn haar gaat vind iedereen het zo geweldig en zeggen ze dat ze het niet anders willen. Dus ik ben bang om te zeggen dat ik het anders wil. Heeft iemand dit ook meegemaakt of heeft iemand tips?

2 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • May 21, 2026

Hey ​@depressie.doet.pijn.man ,

Ik heb dit zelf niet persé met mijn haar, maar wel bij andere dingen soms. Snap dus ook wel dat dat moeilijk is hoor, maar uiteindelijk gaat het erom wat je zelf wil. Anderen kunnen daar iets van vinden, maar dat houd je altijd. Er zullen ook genoeg mensen zijn die het wel mooi vinden. Als je door de stad loopt zie je ook allemaal verschillende stijlen, smaken verschillen🙂

Hoop dat dit je helpt, en kan ook zijn dat ze het gewoon mooi vinden of er even aan moeten wennen en daarna alsnog oke mee zijn😊

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@depressie.doet.pijn.man 

Ik heb dat ook weleens gehad. Daar heb ik best lang mee gezeten, totdat ik dacht… fuck it. Ik doe gewoon lekker wat ik wil. Toen ben ik naar de kapper gegaan en kreeg ik wat ik wou. Achteraf vonden anderen dat ook mooi, dus had ik me om niks druk gemaakt.

Hoe heb jij je haar nu en hoe zou je het graag willen hebben?

x