Vraag

Hoe kan ik zo snel mogelijk afvallen

  • 23 May 2019
  • 5 reacties
  • 208 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een hele dikke buik en dus wil ik daar vanaf maar dan zonder dat mijn ouders echt merken dat het doe maar het moet wel ook snel gaan
Trouwens ik eet wel genoeg en zo maat heb me ook al een keer helemaal uitgehongerd een week met het gevolg dat ik in die week 2 keer ben flauwgevallen dus dat doe ik niet meer

Laat maar veel tips komen met vriendelijke groetjes van een prinses die van paarden houdt

5 reacties

hoi

ff na een Internet zoek tocht kwam ik op deze site uit. misschien kan je hem door lezen.

sport je al? als je niet sport is het misschien een idee omdat wel te gaan doen. dat kan ook gratis šŸ˜‰. je kan gaan joggen.

genoeg bewegen met een gezonde eet patroon/stijl val je denk ik op de gezondste manier af.

ik hoop dat je hier wat aan hebt

Groetjes
Bella
1: wees blij met je lichaam iets wat ik een lange tijd ook niet ben geweest ik heb mezelf altijd dik gevonden tot ik eergisteren iets moest invullen met gewicht lengte enzo toen zag ik 35 kilo en ik ben 1.70 en 13 jaar bijna 14 en ik zag gisteren hoe dun ik eigenlijk was nu eet ik meer maar ik kom niet aan dat is mijn probleem en zo kun jij dat hebben mis met afvallen en dan is het belangrijk om blij te zijn met jezelf! 2 : eet vooral gezond maar wel gevarieerd en sport zoveel mogelijk loop iedere dag een rondje ofzo en als dat niet lukt ga naar een vertrouwens persoon op school die helpt je wel verder! Xx heb zelf ook een probleem kun je me helpen staat bij men topics alvast bedankt
2 doe ik al 1 kan ik echt niet blij mee zijn
Onnodige quote verwijderd



Beste @Prinses in nood,

Wat een heftig berichtje lees ik van jou. Weet je waarom je precies wilt afvallen? Gaat het echt om de buik of zit daar nog iets anders achter. Ik lees dat je al weleens hebt geprobeerd om je zelf uit te hongeren, maar ik kan als ervaringsdeskundige van anorexia vertellen dat jezelf uithongeren niet de manier is om af te vallen. Het lijkt echt efficiƫnt, maar dat is het dus totaal niet. Mocht je echt willen afvallen, dan zou ik eerst naar een diƫtiste gaan en in overleg met hem/haar kan je een goed schema opbouwen. Het is namelijk wel heel belangrijk dat je voldoende blijft eten. Hopelijk heb je iets aan mijn reactie.

Hartelijke groet,
@exploreworld
anorexia is niet mijn bedoeling om te gaan doen maar ik wou dat vroeger wel doen nooit gedaan gelukkig dietiste heeft niet veel nut omdat ik maar net ietsjes te zwaar ben en willen er dus niks aan doen omdat ik nog groei en zo

het gaat vooral over mijn buik dat heb je goed begrepen

heeft iemand nog manieren om af te vallen

Reageer