Skip to main content
Vraag

hoe is ongesteld zijn

• August 21, 2025
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Yo, 

sorry voor de ietwat vreemde vraag, maar ff voor de meiden, hoe is het om ongesteld te zijn. Sorry ik ben gwn nieuwsgierig, hoe voelt het, wat doe je allemaal, vertel als je het wil.

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 21, 2025

Is heel vies en geeft onzekerheid bij mij. Van ben ik wel oké, lek ik niet door enz. Maar gaat gellukkgi ook wel weer snel voorbei dus dat scheelt.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 21, 2025

Nou ja als je erover nadenkt dat het eigenlijk een soort bloedbad is en dat je moet doen alsof er niks aan de hand is…de korte samenvatting is: vreselijk 

ik heb niet vaak buikpijn maar als ik het heb is het of heel klein beetje of je vergaat van de pijn-bij mij dan 

verder heel moe, je hebt echt veel minder energie, motivatie, blijheid en kracht enzo, chagrijnig en moods wings en snel overprikkeld en verdrietig. Het is ook gewoon een vies gevoel en een gedoe om steeds te moeten verschonen. 

En het heeft ook zo’n eigenschap dat het schijnbaar precies gebeurt als je op vakantie bent of een presentatie moet geven of met kerst ofzo. Het voelt ook een beetje alsof het leuke dingen soort van waardeloos maakt want je hebt dat 

en ik wil gewoon in m’n bed liggen en muziek luisteren en verder zou het fijn zijn als alle mede-aardbewonders zo vriendelijk zouden willen zijn om mij met rust te laten als ik ongesteld ben 

Alstu en wees extra lief tegen meisjes/vrouwen als je weet dat ze ongesteld zijn dat kunnen ze wel gebruiken 

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

zelf HAAT ik het al he..le..maal op school! OMG!! en ben het pas 4 maanden 

maar zorg altijd dat je genoeg maandverband hebt zitten in je handtas/rugzak ! zelf heb ik er  3 normale inzitten en 2 dunne

owh ja, en koop zo'n menstruatie onderbroekjes echt handig!!

-xxx-

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 22, 2025

Het vervelendste wat er maar bestaat .

Zeker snachts ik ben zelf een draaitol dus dan ben je bang om door te lekken omdat die maandverband niet blijft zitten door dat draaien van me .

Maar ik heb de eerste 3 keer aan me.moeder gevraagd en gezegd ik moet naar het ziekenhuis want ik verlies te veel bloed  .

Ik wist niet dat er zoveel bloed uit kan komen tijdens je menstruatie. 

Dus als je een vriendin/vriendinnetje hebt wees lief voor haar als ze het is  want het is een weekje dat niet fijn voor haar is