Vraag

hoe groot worden mijn borsten nog

  • 24 January 2020
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een meisje van 13 en heb maat D80. Alleen mijn vraag is of ze nog groter worden of niet. Ik heb er geen probleem mee maar te groot is ook ni fijn. 


4 reacties

Badge

Idk ik ben geen meisje maar dat komt sws nog je bent nog 13

Hoi

 

Of je borsten zich nog verder zullen ontwikkelen, valt door ons moeilijk te voorspellen. Eventueel zou je kunnen nagaan welke maat je moeder heeft, aangezien deze vaak dicht bij jouw maat aan zal liggen. Echter kan deze ook verschillen. 

 

Investeer gerust in een goede bh, zodat je zo comfortabel mogelijk kan zitten en bewegen. Ook een kwaliteitsvolle sport-bh komt vaak van pas. Verder zou ik me niet al te veel zorgen proberen maken, aangezien je geen controle hebt over je ontwikkeling. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Het ligt eraan, maar ik denk dat ze wat groter worden dan ze nu zijn omdat je borsten door blijven groeien tot je 18-20 bent. Ik zou me er geen zorgen over maken. Maar als het echt te groot is kun je als ze uitgegroeid zijn een borst verkleining doen. 
 

hoe dan ook, you do you!!

je bent goed genoeg zoals je bent

Hey,

Zoals Kenshin zei, is dit moeilijk te voorspellen. Als je last hebt van je borsten, rug, etc. dan kun je altijd langs bij de huisarts of schoolarts. Je kan daar informeren of er bepaalde mogelijkheden voor jou zijn om klachten te verminderen.

Verder is het denk ik gewoon afwachten of ze groter worden of niet.

Gr. Pin

Reageer