Vraag

Hoe diep kun je in een vagina?

  • 8 February 2024
  • 6 reacties
  • 413 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik vroeg me af hoe diep iets in een vagina kan? Kun je ver of is er een einde en doet het pijn bij het einde. Kunnen jullie me zeggen tot hoeveel cm jullie maximum in jullie vagina kunnen doen en wat het langste is wat je er hebt ingestoken? 


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik kan mijn hele middelvinger erin stoppen

Reputatie 6
Badge +3

Hey, hoe diep iets in een vagina kan ligt eraan hoe opgewonden het meisje is!

 

Net als bij een jongen die stijf word heeft een meisje ook zo iets met haar clitoris, die zet ook een beetje uit; maar ook hoe diep een meisje kan ligt hieraan.

 

normaal zou er maar zo’n 10 cm in een vagina kunnen , maar als een meisje dus geil is gaat de baarmoederhals iets naar achter en past er dus meer in. Ook als een meisje ongesteld moet worden kan de stand van de baarmoederhals een beetje veranderen.

 

voor mij verschilt het; soms heb ik geen pijn als ik en mijn vriendje seks hebben terwijl zijn piemel er wel helemaal in zit, en andere keren weer wel; dat betekend niet dat het meisje niet geil is(denk eraan een jongen kan ook een stijve hebben zonder geil te zijn!) 

 

hopelijk beantwoord dit je vraag een beetje :)

Reputatie 7
Badge +9

net zo lang als mijn vinger is. maar mijn vinger is te kort. dus ik weet het verder niet

dat heeft geen nut, of wel?

ik heb even voor de grap mijn vinger gemeten. hij is 8 cm en er kan dan nog een paar cm bij

Reputatie 2
Badge

Ik kan mijn hele middelvinger erin stoppen

hoe lang is je vinger?

Badge

Het verschilt per lichaam /vagina hoe diep die is en of je opgewonden, ongesteld bent etc. Bij mij past een dildo van 17 cm 

Reputatie 2
Badge +2

Ik kan het handvat van mijn haarborstel erin duwen.

Reageer