Vraag

Hoe beschrijven jullie een aantrekkelijk meisje?

  • 21 January 2020
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

Ik voel me vaak erg onzeker en ik ben nou eens benieuwd naar wat jullie nou aantrekkelijk vinden. Zelf ben ik een beetje Aziatisch. En dat vinden mensen volgens mij al minder aantrekkelijk. Beschrijf ook haar personaliteit!!! 


3 reacties

Hee, je hoeft echt niet onzeker te zijn over hoe je eruit ziet. En asian girls zijn echt fucking knap vind ik! (en nee ik zeg dit echt niet omdat jij zei dat je asian bent dont worry) Wat ik vooral minder aantrekkelijk vind is als ze er jong uitziet en roken/drugs/drank (of als ze doet alsof ze geen fuck om je geeft en altijd voor dr vriendinnen kiest)

Reputatie 4
Badge +3

Je maakt je te veel zorgen over je uiterlijk! Ik weet zeker dat je het erger maakt dan het is. Ik val niet echt op meisjes, dus ik kan geen oordeel geven van wat aantrekkelijk is: maar voor hoeveel mensen ik aantrekkelijk heb gevonden betekende hun persoonlijkheid meer. Ben je aardig? Chill? Wil je even veel geven in de relatie als ik? Niet alles gaat om uiterlijk en ik weet zeker dat je een geweldig persoon bent. Dus draai die frons om en kijk positiever tegen het leven aan! Ik weet zeker dat je een geweldig iemand bent!!

 

groetjes, 

koekiemonster

Heyo,

Wat Kelsy zegt klopt, je hoeft je geen zorgen te maken over hoe je eruit zit.

Maar om je vraag te beantwoorden:

Ik vind meisjes die een getinte/ donkere huid hebben het mooist. Ze moet niet broodmager zijn, er mag echt wel wat aanzitten. Vollere mensen zijn naar mijn mening ook altijd het vriendelijkst. En ze mag best verlegen zijn. 

Qua innerlijkheid moet ze tegen een geintje kunnen, niet altijd alles serieus zien, open kunnen zijn over alles, elkaar kunnen vertrouwen. 

Ik heb zelf ook niks met mensen die drugs gebruiken, roken en drank kan ik niks van zeggen. Ik rook soms op het werk, en ik ga in het weekend wel is wat drinken met vrienden. Al zou iemand die echt 2 pakken per dag weg rookt ook geen aantrekkelijk iets zijn. 

See Ya!

Spookyzx.

Reageer