Vraag

help.. tiktok filmpje

  • 23 June 2020
  • 8 reacties
  • 302 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hi allemaal, 

Vanmiddag stond ik een tiktok op te nemen. Hartstikke leuk maar, ik kreeg er een heleboel likes op. Toen keek ik hem nog een keer en zag ik dat mijn borsten helemaal op en neer gingen. Ik schaam me echt te pletter maar ik kan nooit zo goed praten over dit soort dingen.…

 


8 reacties

Badge

hoi

als je je echt erg voor dat filmpje schaamt kan je het altijd verwijderen de mensen die hem gezien hebben kunnen hem dan niet meer kijken en er kunnen ook geen nieuwe mensen naar kijken

hoop dat mijn antwoord je helpt

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb hem natuurlijk meteen verwijderd maar toch bedankt

Reputatie 3
Badge +1

Dit slaat weer helemaal Nergens op sorry dat ik jullie met deze onzin heb lastiggevallen....

Je hoeft niet je excuses aan te bieden hoor. Je zou in het vervolg misschien eerst de video kunnen bekijken nadat je hem hebt gemaakt. Je kan dan kijken hoe je eruit ziet, of alles wel klopt en dat je niet iets doet waar je uiteindelijk spijt van hebt.

See ya!

Spookyzx.

Reputatie 2
Badge +1

hoi @Melp.ik.help ,

Ik zou zoals @Spookyzx  al zei, eerst goed kijken wat je online zet! Als je het eenmaal gedaan heb kun je het wel verwijderen, maar hebben sommige mensen het misschien al wel gezien. Daar ondervindt je nu de problemen van. Misschien ook handig om je account op privé te zetten? Maar misschien heb je nu ook wel meer volgers door dat filmpje, dan helpt het niet echt want die kunnen je tik toks dan nog steeds zien.

Ik hoop dat je het een beetje vergeet!

Groetjes mij

Hoi

 

Zoals Spookyzx zei, kan het in de toekomst nuttig zijn om eerst je filmpje (enkele keren) te bekijken, voor je ‘m online zet. Vraag eventueel een vriend(in) of familielid om er ook eens een kijkje naar te nemen voor het posten, zodat je een second opinion hebt. Vinden die vriend(in) of familielid en jij het filmpje kunnen, kan je hem gerust plaatsen. 

 

Mogelijks hebben velen nauwelijks wat gemerkt van je borsten. Als ik Tiktok video’s kijk, is het laatste waar ik naar kijk de borsten van de creator. Wie weet zit het ook wel zo bij je volgers. 

 

Oh trouwens, je hoeft je niet te excuseren. Dit vinden ik, en hoogstwaarschijnlijk de andere forummers die dit lezen, helemaal geen onzin. Ik kan me best voorstellen dat je je zorgen maakte om het filmpje. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +1

Dankjulliewel voor de reacties allemaal! Ik voel me al heel wat beter nu!!

nou ja je kan wel zeggen dat je famous bent geworden hahahaa

:)

Reageer