Vraag

Help ik weet niet of ik ongesteld ben

  • 21 August 2018
  • 7 reacties
  • 148 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal ik weet niet een paar dagen geleden had ik een thema over dat ik me zo kleun en mislukt voelde dit is iets heel anders zoals ik In mijn eerdere topic heb gezegd ik ben waarschijnlijk lijk in Mn groeispurt best pijnlijk ik had Sl van dat witte slijm in mij onderbroek en eerst wad dat wit maar nu is het een soort van roze best veel en ook een soort van remspoor Aleen zit het nu voor en niet achter ben ik nu ongesteld of wat is dit

7 reacties

Bij sommige meisjes is dit de voor periode dat betekend dat je het nu 1 keer bent geworden maar je lichaam het niet echt door heeft dus het kan nog altijd zijn dat je pas over 1 jaar echt ongesteld word ik hoop dat je hier iets aan hebt

Me.me x
Dankje @me.me voor je info ?
Hallo

De eerste keer ongesteld kan heel licht zijn. Je kan dit opvangen met maandverband, of inlegkruisjes. Die zijn kleiner.

De afscheiding die je had zou een teken kunnen geweest zijn dat je eerste menstruatie eraan zat te komen.

Groetjes
Kenshin
Bedankt @KENSHIN het helpt heel erg dat jullie reageren want Mn ouders zijn vandaag en gister Naar een vergadering ( er is wel iemand thuis maar die durf ik het niet te vragen) ?
Waarschijnlijk wat eerder genoemd is. Ja

Ik zeg altijd maar dat dat je lichaam is die zecht: let op 't komt?

Je moet goed indegaaten houden waneer je nu dus weer ongesteld word dit kan ieder moment van de dag (ook in de nacht) dus houd gewoon altijd wat maandverband in je tas. Wand eerst gaat het waarschijnlijk nog niet een patroon hebben zegmaar.

Suc6 ermee❤️❤️❤️
Hoi,

Toen ik voor het eerst ongesteld werd, waren dit een aantal roodachtige druppels en dat kwam dan een weekje in mijn onderbroek. Ik werd 5 maanden later pas echt ongesteld.

Het is niet nodig om nu non stop maandverband te dragen omdat je ongesteld kan worden. Je merkt het wel als het zo ver is en dan kun je dan wat indoen. Als je niks bij je hebt is toiletpapier zeker een goede tijdelijke oplossing.

Je kan wat maandverband in een tasje in je tas stoppen, zodat je altijd wat bij je hebt. Verder zou ik me dus niet al te veel zorgen maken.

Gr. Pin
Heel erg bedankt @mijnietgezien en @pin f

Reageer