Skip to main content
Vraag

help heb perongeluk random drugs gesnoven

• September 7, 2025
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Forum|alt.badge.img

help man was vandaag met een maat van mij. ik vind een zakje met poeder erin zit te dollen over ey is dit drugs? er stond op thc 18 plus nie voor zwangere mensen enzo.. 

ofzoiets. het was kristal achtig. net zout ik heb het zonder goed te denken gesnoven. kan iemand mij zeggen wat dit is en wat ik het best kan doen?

Tekst aangepast door de kindertelefoon vanwege forumregels 3 en 6

4 reacties

LampenKap
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • September 7, 2025

Nou per ongeluk was het niet echt... 

Maar ik heb geen idee wat het is, als je je slecht voelt ga dan aub naar de eerste hulp of spoedpost. En doe dit niet weer, random drugs snuiven kan je dood zijn. En het kunnen zo 2 of 3 verschillende dingen zijn in dat zakje dus niemand kan het ooit echt weten. Dealers zijn nie echt te vertrouwen 

Be safe 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 8, 2025

Je gaat toch niet zomaar dingen snuiven?  Je hebt het gisteren gepost dus als er negatieve effecten waren, lig je nu misschien in het ziekenhuis.  In ieder geval: doe nooit meer zoiets stoms.  En blijf gewoon helemaal van de drugs, ook als je ze niet vindt.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 9, 2025

het was zeg mr voor de grap ik dacht dat er niks op mijn hand lag mr der lag klein beetje vandaar dat het zeg mr perongeluk was voor 50%

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Dus je had een klein beetje van dat poeder per ongeluk in je neus gekregen? Dat is best wel gevaarlijk, ook al was het maar een klein beetje. Je moet echt niet meer aanraken of snuiven en goed je handen wassen.

Als je je raar voelt, misselijk wordt of duizelig, moet je meteen tegen een volwassene zeggen of naar de dokter. Meestal gebeurt er niet heel veel bij zo’n klein beetje, maar je moet wel heel voorzichtig zijn!

xx liefs Wolf 🐺