Helemaal van de wereld

  • 19 August 2018
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Laatst liep ik in de stad, en ik staarde heel lang vooruit en ik hoorde in de verte dat iemand mij begroette, maar ik reageerde niet, uiteindelijk wel even, maar daarna ging mijn hoofd omhoog in een rare beweging en ik maakte een raar geluid, daarna weet ik niks meer, wel bleef ik heel die tijd staan.

Mijn vraag is of dit ook onder flauwvallen valt. Want ik was wel paar seconden helemaal all the way helemaal weg??? Ik viel niet. Bedankt.

6 reacties

Naar mijn mening lijkt dit enigzins op een epileptische aanval, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn.
Persoonlijk is mijn advies om niet teveel op het internet te zoeken, dit omdat er allemaal rare enge dingen op het internet staan die eigenlijk ontzettend zeldzaam zijn.

Mijn advies: maak een afspraak met je huisarts of vraag je ouders om dit voor je te doen en bespreek je situatie. Deze arts heeft de opleiding gedaan op dokter te worden en heeft hier dus gewoon wat meer verstand over.

Houdt je ons op de hoogte?
Beterschap!

~ Y
Het zou iets ernstigs kunnen zijn, maar ik twijfel daar zelf over.
Mocht het vaker voorkomen, dan lijkt het mij verstandig om jouw huisarts te raadplegen.

Ik denk dat het niet onder flauwvallen valt
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/105692-is-flauwvallen-gevaarlijk-oorzaken-en-symptomen.html
Flauwvallen wordt veroorzaakt door een verminderde bloedtoevoer aan de hersenen.
Jij beschrijft echter geen verlies van zicht, of evenwicht, of überhaupt het verliezen van je bewustzijn, wat kenmerkend is.
Het klinkt namelijk alsof jij je wel bewust was van alles wat er gebeurde, wat het wel vreemd maakt.

Wederom kan een huisarts hier een antwoord op geven.
Ik dacht eerst ook dat het Absence was dat is namelijk wel een epileptische aanval en staar je ook vooruit hooguit een paar seconden en je valt meeste niet, maar na het gebeuren herriner ik wel wat er is gebeurd dat is wel raar. Maarja.
Bedankt voor jullie advies!
Hey

Zoals @Vituperative en @MensPersoon zeiden, laat je dit best nakijken bij de huisarts. Die kan je zekerheid bieden.

Groetjes
Kenshin
Werd je ook duizelig? Ik heb wel eens meegemaakt dat ik extreem duizelig werd en dat alles vaag werd voor mn ogen
@anonieme_user het was wel vaag voor mijn ogen, maar ik was niet duizeling.

Reageer