Vraag

hele slechte conditie

  • 22 May 2019
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een hele slechte conditie. Ik krijg bij conditie testen op school na een paar rondjes heel veel last in mijn longen alsof ze gaan klappen. Ik doe geen sport en zit ook niet lekker in mijn vel waardoor ik ook geen sport wil doen waar ik wekelijks heen moet. Heeft iemand tips voor oefeningen thuis of iets anders waarmee ik mijn conditie kan verbeteren?

2 reacties

Hey, ik ben zelf geblesseerd al een tijdje waardoor ik niet kan sporten. Wat ik doe is met een app (meerdere) sportoefeningen doen. Ik vergeet dit steeds te doen maar als je echt wilt kan je natuurlijk een wekker zetten, het hoeft ook geen hele week lang als je niet wilt. Een paar dagen is ook al goed! Deze app komt zelf met oefeningen en bouwt het langzaam op, je kan het zelf aanpassen naar jou wensen volgens mij. Misschien is dat een idee 🙂 (een van die apps heet workouts voor thuis)
Hey,

je kunt gaan hardlopen, dit kun je doen wanneer je wilt of jou het beste uitkomt. Ik raad aan om dit minstens 2 keer per week te doen, met minimaal 1 dag rust ertussen zodat je lichaam goed kunt herstellen. Je kunt ook aan je gymdocent vragen om een trainingsschema, zij hebben deze wel en zou je conditie moeten verbeteren, je kunt het natuurlijk ook op internet opzoeken.


Met vriendelijke groet,

Reageer