Vraag

heel erg moe

  • 3 October 2018
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!
Ik heb een beetje een probleem; ik kan de afgelopen tijd echt niet meer wakker blijven. Sinds klas 2 (nu klas 5) ben ik altijd al wel erg moe, alleen sinds een paar maanden (ook al voor de vakantie) heb ik gewoon moeite om wakker te blijven; dat is vooral zo als we op school films kijken of uitleg krijgen. Maar ook in de trein naar huis.
Meestal als ik huiswerk doe vallen mijn ogen gewoon dicht en verpest ik alle toetsen. Na 10 minuten word ik automatisch wel weer wakker, maar het is gewoon nogal vervelend.
Ik probeer om 9 uur naar bed te gaan, maar ik moet wel om 5:45 opstaan dus dat is ook klote. Ik heb de dingen al geprobeerd van; geen cafeïne, geen schermen 1 uur voor het slapen etc. Ik ben ook getest op tekorten, maar daar kwam niks uit.
Het is eigenlijk dus best wel beschamend en stom, maar is er iemand die dit herkent of die advies heeft?
xx tandpasta

4 reacties

"Ik ben ook getest op tekorten, maar daar kwam niks uit."
Zo te zien ben je al bij een arts langsgegaan.

Noemde deze niets anders?

Zou je niet wederom naar jouw problemen kunnen kijken?
Er zullen wel meerdere dingen mis kunnen zijn, behalve tekorten, vrees ik.
Je kan denk ik het beste je huisarts om advies praten.
Zorg dat je een gezonde voeding neemt en gun jezelf ook rust na veel denkwerk
Dankjewel voor de antwoorden! :)
Ik denk dat ik idd maar even weer naar de huisarts ga. Ik ben er eerder geweest ,en dat was voor bloedprikken; kwam alleen niks uit.
ik denk dat je toch het beste even naar de huisarts kan gaan, even een gezonde voeding en een vast slaapritme moet gaan nemen, proberen veel rust te nemen op momenten dat dit kan

Reageer