Beantwoord

heel de tijd gevoel geprikt word.

  • 4 October 2019
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,

Ik heb al een tijdje last van dit probleem en ik wil er graag van af, ik heb heel de tijd het gevoel alsof ik geprikt word, het doet geen pijn maar ik irriteer me er heel erg aan en het is gewoon super vervelend. Het geprik wisselt af van erg naar bijna niks, dus was echt messen naar pendopjes, ik heb dit heel de dag door en wil graag weten hoe dit komt. Ik ben nog niet ongesteld geweest en misschien is dit dus de oorzaak maar ik zou het echt niet weten.

Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 October 2019, 10:50

Bekijk origineel

3 reacties

Hey Gekko124

Wat vervelend dat je last hebt van een prikkend gevoel. Mag ik vragen waar dat geprik zoal voorkomt? Ervaar je dit over je hele lichaam, of enkel op bepaalde plekken?

Het lijkt me nuttig om langs te gaan bij de huisarts. Deze kan samen met je nagaan waar het geprik vandaan kan komen. In de tussentijd zou je kunnen proberen om je qua verzorgingsproducten te beperken tot producten met een minimaal aan kleur- en geurstoffen. Het zou kunnen dat je huid hier gevoelig aan is.

Groetjes
Kenshin
@ Kenshin

ik heb dit gevoel bijna over al, maar het meest bij mn onderbuik/ kuiten
Die symptomen doen me niet meteen aan een bepaalde aandoening denken. Zou je het zien zitten om een afspraak te maken bij de huisarts?

Gr. Kenshin

Reageer