heeft mijn zus een eetstoornis?

  • 18 June 2019
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey allemaal!
de afgelopen tijd moet mijn zus de hele tijd overgeven. alleen mijn ouders en ik zelf hebben dit nog nooit gezien. ze gaat de hele tijd als ze over moet geven naar boven. ik ben bang dat ze er zelf voor zorgt dat ze moet overgeven.
ik kan ook natuurlijk veel te hard van stapel lopen, maar ik heb een vriendin met anorexia en ik wil totaal niet dat mijn zus een soort gelijk iets krijgt.

weet iemand hoe je de kenmerken kan herkennen en hoe ik eventueel kan helpen? ik zou het heel erg fijn vinden als iemand me hiermee kan helpen!

liefs Mika

1 reactie

Hoi hoi,
Ik weet niet of dit je kan helpen maar ik ben denk ik zelf ook een eetstoornis aan het ontwikkelen. Ik heb er echt een hekel aan als mensen zich er mee gaan bemoeien en zeggen dat ik moet eten dus dat kun je denk ik beter niet zeggen. Ik denk ook dat je dit niet aan je ouders moet gaan vertellen want daar word ze op dit moment helemaal niet gelukkig van! Probeer te vragen of ze er op school met iemend over kan praten en doe niet alsof het erg is dat iemend een eetstoornis heeft. Als ze er verder niet over praat met iemand anders zeg dan dat ze er met jou altijd over mag praten!

Reageer