Skip to main content
Vraag

hebben jullie veel schaamhaar?

• July 6, 2025
  • 8 reacties
  • 300 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii iedereen 

Hoe oud zijn jullie en hebben jullie veel schaamhaar gekregen of juist niet? 

Voor die genen die het al scheren, wanneer ben je daar mee begonnen? 

Groetjes 

8 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 6, 2025

Hoi, ik scheer het al vanaf bijna het begin. Ik was 12, bijna 13 toen het echt ging groeien (het haar). Ik heb vlgs mij niet een enorme bos maar ik houd meer van gladde huid overal, alleen op mijn hoofd niet:) ik ben nu 15. Groetjes liefs Tartan X 

• July 7, 2025

@Thijsje01  ik ben 13 en ben nog helemaal kaal daar ik heb ook niks met haar maar als het gaat groeien haal ik het ook meteen weg. Hoe weet ik niet omdat ik ook bang ben  voor me te snijden enzo. Dus als iemand daar tips voor heeft

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 7, 2025

Zelf hou ik het lekker kort ;). Als ik later een vriend(in) heb en diegene het anders wil, doe ik dat wel

Groetjes Lupus 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 7, 2025

Ik ben 13 en heb schaamhaar. Niet bepaald veel, maar wel wat.

Ik scheer het niet, want ik ben bang dat ik me snij.

Liefs yoyo

• July 7, 2025

Hallo,

ik ben 14 en ik scheer het niet. Ik heb niet heel veel (echt maar een klein beetje). Het begon met groeien toen ik ca. 12 à 13 jaar oud was.

Groetjes

• July 7, 2025

Hallo ​@Thijsje01 

Ben 14, nog nooit geschoren daar.

Volgensmij heb ik wel genoeg haar daar zitten 😅

Als later een vriendin wil dat het er af gaat, gaat het er af 😂

Groetjes badeend 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 20, 2025

Ik ben 16, heb al schaamhaar sinds 14 jaar denk ik maar heb het nooit weg gehaald. Is inmiddels ook heel veel. Misschien wil ik het wel weghalen binnen kort. Soms jeukt het omdat het zo veel haar is. 

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 19, 2025

Hey hey 

ik ben 14 en ik heb zelf best wel veel schaamhaar rond mijn 11de knipte ik het altijd gewoon een beetje bij en toen rond m’n 13de ben ik begonnen met het helemaal weg scheren ervan