Vraag

Hebben jullie een sixpack


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hebben jullie een sixpack hoe gied is ie zichtbaar en wat doe je er voor om hem zo te krijgen?

23 reacties

Heya.
Ik heb geen sixpack...
"Waarom reageer je dan?" Goeie vraag...
Zo moeilijk is het niet om een sixpack te krijgen je moet er alleen heel veel moeite en tijd en alles in steken en er niet af gaan.
Er zijn genoeg artikeltjes te vinden die allemaal met elkaar verschillen dus voor jou de keus welke het beste past bij jou leef stijl.
Ik heb laatst ook een documentaire gezien die heet: Perfectie is Perceptie,
en die was erg interessant dus die raad ik ook aan te kijken.

Hier dan nog een vraagje voor iedereen:
Denk jij dat een meisje ook een sixpack mag hebben of is dat alleen aantrekkelijk voor jongens?

Groetjes van Maii:$
en er niet af gaan?= En niet van je plan afwijken.
😉
Die heb ik ook gezien en ik hoef zeker niet een perfecte sixpack maar ben wel benieuwd wat andere jongens hebben
Hey
Ik heb 't wel 'n beetje
Maar wss omdat ik gwn lang en dun ben :(
Ik train wel 5x per week maar ben redelijk wat aan de lichte kant voor mijn lengte dus heb weinig spieren. (dit dus vanwege de sport die ik doe)
Peace sportdreak
Hoi,
Ik sport graag en ik ben worstelaar.
Ik train 3x per week plus de wedstrijden + hardlopen voor uithoudingsvermogen..
Er hoort ook krachttraining bij.
Ik heb een buikpartij met 5 bobbels boven elkaar: een 10 pack!
Vanaf beneden tot halverwege lopen er aders over.
K heb soort van ni echt goed te zien
Hoi,

Ik heb geen sixpack en eigenlijk hoeft het ook niet echt van mij, ik denk wel als je er een wilt moet je goed op je voeding letten en goed en genoeg sprorten. Maar onthouw niet teveel
heb een sixpack en ben een meisje. hoe ik er aan kom keihard trainen iedere ochtend hardlopen. en 4x keer avond sportschool. en gewicht zit wel een beetje mee ben 1,89 lengte gewicht 41 kg 17 jaar. ben er wel trots op zijn weinig meisjes met sixpack bij mij op school. beste vriendinnen zijn gewoon dun mij zusje wil wel een sixpack.

groeten marit
Beste Jowww123,

Ik ben 16 jaar en train 6 dagen per week in de sportschool. Vooral krachttraining. Ook let ik hierbij ook sterk op mijn voeding. Hierdoor heb ik dus ook een sixpack. Maar als jij geen sixpack hebt, het is niet verplicht om een sixpack te hebben. Doe wat voor jou fijn voelt. Als ik bijvoorbeeld een dagje niet naar de sportschool ga wordt ik erg boos op alles en iedereen. Maar doe vooral niks omdat andere mensen het doen.

Ik hoop je een beetje geholpen te hebben.

Groetjes, Jack.
Ik heb een sixpack cola in de kast staan. Telt dat ook? 🙃
Ik heb een sixpack cola in de kast staan. Telt dat ook? 🙃
Ik denk het wel hoor, weet alleen niet of jij lichaam er ook een sixpack aan overhoudt als je die sixpack achterover gooit 😉
Nee ik niet, daar heb ik gezinsleden voor 😉 En alsnog heb ik bij lange na geen sixpack hoor. Zou het wel willen maar ja.
Jo,

Ik heb een sixpack (13% vetpercentage) en hij is redelijk goed zichtbaar vind ik.

Het is niet makkelijk om tot 13% vetpercentage te komen (sixpack is vanaf 15% zichtbaar). Ik ga nu elke werkdag van 19:00 tot 21:00-22:00 naar de gym. Ik doe om en om, één dag voor m'n grote spieren en de andere dag kracht. Ik doe ook een dieet waarbij ik dingen zoals patat etc. 1x per maand mag eten en ik mag geen brood eten. Alleen maar gezond dus alleen ik raad je pas aan om aan een sixpack te werken als je veel vrije tijd hebt, ik ben nu namelijk vrij druk en soms sla ik een dag gym over, maar dieet is de voornamelijke reden waarom je sixpack zichtbaar wordt.

Ik hoop dat dit genoeg is 🙂
@Pin
Mag ik trouwens vragen waarom ik bij jou profiel geen badges zie? Is dit omdat jij een vrijwilliger of medewerker van De Kindertelefoon bent? Ik snap dr namelijk geen snars van.

Alvast bedankt :D

Groetjes,

Jack.
Reputatie 6
Badge +5
@Jack, interessante vraag! Je gaat echter off-topic. Vragen zoals deze mag je ook stellen in een eigen topic 🙂.
Medewerkers van de Kindertelefoon kun je herkennen aan een Kindertelefoon logo.

Groetjes,

De Kindertelefoon
Ik heb ook geen sixpack zie het nut er niet echt van. Ik ben meer een levensgenieter dan iemand die constant sport om er goed uit te zien.

En @Jack ik denk dat Pin de badgets uit heeft gezet. Dit kan je doen door naar je profiel> bewerken> Instellingen> badges tonen ja of nee te kiezen. Sorry KT! En nu weer terug over de topic zelf.

See ya!
Spookyzx
@Jowww123 ik heb een sixpack maar het is echt niet perse iets wat je moet willen hoor😄 meiden vinden me nu niet perse leuker ofzo. maar stel je wilt het echt graag: eet gezond, sport af en toe. duurt even maar uiteindelijk....
Reputatie 4
Badge +4

Ik ben 14 en zit in de derde klas. 

Toen ik nog redelijk klein was, was ik echt super dun, maar vanaf groep 6/7 werd ik steeds dikker. In groep 8 was ik echt super dik en woog ik 60 kilo (wat best veel is voor 12 jaar). Toen ik naar de middelbare school ging moest ik ineens iedere dag 12 km heen fietsen en ook weer 12 km terug. Ik verloor best veel vet en het ging alweer beter. Sinds voorjaar 2022 ben ik eigenlijk veel minder ongezond gaan eten en ook veel meer gaan sporten. Ik heb nog meer vet verloren en ook redelijk veel spiermassa opgebouwd. Ik ben dan de afgelopen 2,5 jaar ook 5 kilo afgevallen, terwijl ik in lengte en spiermassa best veel ben gegroeid. Dit is natuurlijk best gek, maar ik zie er nu wel een stuk beter uit. Ik heb een redelijk goeie sixpack en heb ook redelijk gespierde armen. Ook is mijn borst redelijk groot, waardoor ik er best atletisch uitzie. Het is niet super speciaal ofzo en ik ben geen enge fitboy (ga ook niet naar de sportschool) en het is niet zo dat ik super breed en sterk ben, maar ik vind dat ik er prima uitzie.

Hebben jullie een sixpack hoe gied is ie zichtbaar en wat doe je er voor om hem zo te krijgen?

Veel buikspier oefeningen doen. Blijf dit vaak herhalen. Opdrukken is ook handig 

Badge

hoi ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb een best wel duidelijke sixpack. je ziet de blokjes in mijn buik ook al als ik niet aanspan en als ik wel aanspan zie je heel goed alle 8 blokjes omhoog komen. ik train (bijna) elke dag mijn buikspieren. ik doe dan gewoon minimaal een half uur lang allerlei soorten buikspieroefeningen. ik het is vooral belangrijk om genoeg water te drinken. en ook wel de lekkere hapjes over te slaan. ik ben er mee begonnen omdat ik wou opvallen in het zwembad en op het strand en dat is heel goed gelukt.   

Badge

nee, onzichtbaar, helemaal niks 

hoi ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb een best wel duidelijke sixpack. je ziet de blokjes in mijn buik ook al als ik niet aanspan en als ik wel aanspan zie je heel goed alle 8 blokjes omhoog komen. ik train (bijna) elke dag mijn buikspieren. ik doe dan gewoon minimaal een half uur lang allerlei soorten buikspieroefeningen. ik het is vooral belangrijk om genoeg water te drinken. en ook wel de lekkere hapjes over te slaan. ik ben er mee begonnen omdat ik wou opvallen in het zwembad en op het strand en dat is heel goed gelukt.   

klopt maar realiseer je wel dat je van suiker niet dik wordt je geeft je lichaam alleen geen kans het vet te verbranden als je al weinig vet hebt is suiker soms juist goed

Reputatie 4
Badge +1

Hallo, ik heb wel een redelijke sixpack, hij is vooral goed te zien als mijn buik nat is ofzo, maar ik gebruik deze workout: 

als je dit oprecht goed doet gaat het sneller dan je zou verwachten. maar je moet wel blijven doen want als je niks doet gaat hij natuurlijk ook weer weg dus je moet hem wel op conditie houden.

Groeten D

Ik heb ook een sixpack en ook nog eens een uitpuilende navel en ben een meisje wat ik voor gedaan heb mega veel sporten en niet te veel snoep en zo eten 

Reageer